Empty Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) På denne linken så kan du lese om benchmarks fra det nyeste kortet til ATi Original link her (MERK: Tysk) Oversatt til Engelsk ved Babelfish her Hvis dette stemmer så tror jeg at jeg kommer til å gå for ATi... Endret 27. april 2004 av Empty Lenke til kommentar
razer Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Dette er da ikke testet, men kalkulert, så jeg ville ikke stolt så altfor mye på den "testen". Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Mener å huske at dette er bare tall basert på specs til ATI kortet. Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) Finnes i det hele tatt x800XT? Trodde ikke det skulle komme før sener slik som 9800XT. Altså, Ati har muligens ikke prototyper på dette kortet enda Er det mulig å benchmarke kort som ikke finnes? Edit: Correct me if I'm wrong! Endret 27. april 2004 av F-r-e-d-r-i-k Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Hvorfor ligger denne under "nyheter"? Saken har vært oppe før, og svaret var - da som nå - at dette er rent spekulative utregninger som ikke nødvendigvis har rot i virkeligheten. Lenke til kommentar
thoering Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Finnes i det hele tatt x800XT? Trodde ikke det skulle komme før sener slik som 9800XT Kortet finnes i like stor grad som X800 Pro gjør (og de er basert på samme kjerne. Klokkefrekvenser og antall pipelines er det som skiller dem). Begge skal masseproduses i nær fremtid . X800 Pro vil sannsynligvis bli satt i produksjon hos kortprodusentene kort tid etter lanseringsdagen 5. mai, og ankomme markedet et par-tre uker senere. X800 XT er planlagt lansert uti juni engang, altså ikke lenge etter. Lenke til kommentar
TonyMontana Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Syns Geforce-kortet ser j*vla gimpa ut på denne testen, eg sparer mi begeistring til det kjem ein offisiell test. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) Denne "nyheten" er jo nesten like bra som den Radeon 9900 som vistnokk skulle dukke opp . Intil noen som THG eller andre seriøse tester dette kortet offisielt, så burde folk ta det meste med en klype salt.... Endret 28. april 2004 av zandro Lenke til kommentar
tbend Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 De tallene er nokk ikke langt unna virkeligheta, selv om de ikke er helt korekte!:... Lenke til kommentar
Novec Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Nå har vi heldigvis en del reelle tester å se på, så vi trenger ikke spekulere mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå