Hr. Jenssen Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 (endret) kanskje litt offtopic,men jeg syns 1.3 er best de gode gamle dager,med bunnyjumping og mye mere tull Det gjør ingen ting Mener selvsagt CS generelt, men jeg tenker på overgangen fra 1.5 til 1.6 som er veldig stor! Endret 30. april 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
magh Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Stikk hull på boblen og åpne deg for den nye verden! Lenke til kommentar
Danser_med_rever Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 1.5 eier 1.6... HATER de store siktene (snakker ikke om snipersikte) siktet er like stort i alle oppløsninger og det ser idiotisk ut med 1024x768 nå... siktet tar jo 1/4 av skjermen Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 1.5 er klart best. I 1.6 kan hvem som helst treffe HS, i 1.5 er det ihvertfall litt utfordring. Personlig mener jeg 1.5 er den perfekte utgaven av CS, og jeg har spillt CS siden 6.0 beta. Når de fjerna bunnyjumping var det jo "trist", men det gikk klart til det bedre. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Etter at den siste oppdateringa kom begynner jeg å tvile på 1.6! Mulig jeg starter med 1.5 igjen.. Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 1.6 er den jeg speller mest. Hvorfor? Fordi steam er rimelig brukbart og at det ikke er no annen særlig stor forskjell. FAMAS en og defendern er også veldig tøffe gønnere, liker dem godt. Utenatt skjold to nye rifler og steam har jeg ikke merka så mye forskjell, noen sier at HS sjangsene er blitt litt større, men me merker det ikke. Den delayen på awp og scout er fantastisk! Var på tide at de ble kvitt den dumme buggen. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Steam funker bra! Nå er det CS som blir elendig! Steam blir bare bedre og bedre!!! Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Jeg spiller og liker best CS 1.6, men det er jo en smaksak Edit: Må sies at Steam irriterte en god del i oppstarten, men nå funker Steam utmerket. Endret 2. mai 2004 av praut86 Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Steam er genialt, men ikke når updatene kommer, men jeg spiller 1.3 for tia, d finnes sån 1.3 versjon til steam. det er faktisk mange servere å spille på... Lenke til kommentar
[g]amer Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Var det ikke en slik tråd oppe nylig da? Uansett, som jeg mener å ha sagt i den tråden: 1. CS 1.3 2. CS 1.6 3. CS 1.5 Steam kan være litt irriterende, men har ikke hatt noen store problemer med det, synes det har fungert helt utmerket i det siste. hvordan var 1,3 da har berre spilt 1,5 1,6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå