lesaboteur Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Hallo! Jeg er ute etter et helt greit DV kamera som min søster skal få i konfirmasjonsgave. jeg har et budsjett på 5000,- men det gjør ingenting om det er mindre enn det Var usikker på hvor bra det kameraet som elkjøp annonserte :HER: Takk for alle tips!! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Virker ganske greit, i og med at det også har DV og analog inn... en smart funksjon som man kan savne hvis det ikke er der. Men vær obs på at videokamera i den prisklassen ofte har problemer med vanlig innebelysning (grøtete bilder). Lenke til kommentar
lesaboteur Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 Hvordan er DETTE i forhold?? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Hvordan er DETTE i forhold?? Den linken tar meg til forsiden. Det skjer ofte med linker som peker mot en spesiell side på www.xd.no. Hvilket kamera tenker du på? Lenke til kommentar
dohnut Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) han mener Sony Digital8 Kamera DCR-TRV265E Endret 28. april 2004 av dohnut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå