Sunshine:) Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Hei Jeg har i flere timer i dag prøvd å komme inn på STEAM for å spille CS. MEN den nekter å "åpne seg". Det vil si, jeg får beskjed om at den allerede er åpen. Så jeg ser at ikonet står nederst til høyre i takstbaren, men der står den godt for å si det sånn:( For når jeg klikker på Steam ikonet på selve skjermen min, får jeg beskjed om at Steam allerede er starta ??? Hva skjer`a ??? Jeg vil spille CS (1.6) , men....??? Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Du kan jo prøve å ta lukke den via oppgavebehandling - prosesser, så starte steam på nytt. Lenke til kommentar
Sunshine:) Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 Ja, det skal jeg prøve på neste gang. For dette skjer dersverre ofte Pluttselig så begynte den å virke (etter 2-3 timer i sta...). Takk for tipset da Lenke til kommentar
Sunshine:) Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 Beklager at jeg la inn innlegget mitt her. Er fersk her inne, og så først nå at det var en egen Counter Strike tråd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå