Andyax Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Hei Jeg hadde Pinnacle 8 i et år omtrent da jeg fikk en merkelig melding en dag jeg skulle brenne en dvd. Det stod: "An Error has occured while rendering this file". Hva menes med det? Jeg hadde greid å brenne en haug med dvd'er før, men nå sa det plutselig stopp Jeg oppgraderte til Pinnacle 9, men det samme skjedde. Jeg prøvde å brenne en ny dvd om og om igjen, men den stoppet på samme sted. Hvorfor skjer dette? Er det noen som vet det? Er det programmets feil, eller min pc? Takk for alle svar Anders Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Jeg bruker Premiere Pro selv, (selv om jeg også har Studio 8 installert) så jeg kan ikke gi deg førstehåndsråd. Imidlertid var jeg på et seminar i Bergen for en 3-4 uker siden med importøren av Pinnacle produktene. Han/de fortalte at det var "en del" som hadde rapportert problemer med brenning til DVD fra Studio 8 og at dette var blitt forbedret (rettet?) i Studio 9. Det skal finnes et brukerforum der ute for Studio-produktene (tror jeg så noe slikt på Pinnacle sine sider). Prøvd å søke på Pinnacles web sider? Kunne du hjelpe meg og fortelle om du synes jeg burde oppgradere fra Studio 8 til Studio 9? Vesentlige forskjeller etter din mening? Lenke til kommentar
SBoarder Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Jeg har nesten samme problemet selv. Før brukte jeg studio 7 og da funka det helt fint å lage mpeg2 filmer. Har akkurat kjøpt Studio 9 og nå får jeg samme melding som deg. I Installasjons Guiden står det: Transkoding av DV til MPEG under digitalisering er avhengig av CPU'ens hastighet og kan være utelukket med CPU'er på under 2 GHz. Min CPU kjører på 1,6 GHz, så jeg tror dette er feilen. Syntes bare det er litt rart at det funka i studio 7 Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 Jeg har nesten samme problemet selv. Før brukte jeg studio 7 og da funka det helt fint å lage mpeg2 filmer. Har akkurat kjøpt Studio 9 og nå får jeg samme melding som deg. I Installasjons Guiden står det: Transkoding av DV til MPEG under digitalisering er avhengig av CPU'ens hastighet og kan være utelukket med CPU'er på under 2 GHz. Min CPU kjører på 1,6 GHz, så jeg tror dette er feilen. Syntes bare det er litt rart at det funka i studio 7 uhh?? Det er jo teit! At den skal kreve så mye blir jo bare dumt. Kan det være at jeg har for lite med RAM kansje? Har nemlig bare 256 og det er jo anbefalt 512 RAM. Lenke til kommentar
John T. Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Hei Jeg hadde Pinnacle 8 i et år omtrent da jeg fikk en merkelig melding en dag jeg skulle brenne en dvd. Det stod: "An Error has occured while rendering this file". Hva menes med det? Jeg hadde greid å brenne en haug med dvd'er før, men nå sa det plutselig stopp Jeg oppgraderte til Pinnacle 9, men det samme skjedde. Jeg prøvde å brenne en ny dvd om og om igjen, men den stoppet på samme sted. Hvorfor skjer dette? Er det noen som vet det? Er det programmets feil, eller min pc? Takk for alle svar Anders Har hatt samme problem selv, men har løst dette enkelt. Ikke brenn direkte til DVD. Lagre fil på hardisc. Brenn filene som ligger under Video_ts folderen (Auxiliary Files/Navnet på prosjektet ditt/DVD/Video_ts) med Nero brennerprogam. Dette løste alle mine problemer. Jeg har sluttet helt og brenne med Studio 8 da dette kostet meg flere DVD-R plater. Har du spørsmål om dette kan du sende meg en mail. John T. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Jeg har det samme probleme selv men det sies at dette skal kunne gåann og patche bort håper på det men har ikke funnet den enda.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå