PEI001 Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Hei - håper noen kan hjelpe meg. Jeg spiller Call of duty (v 1.4) på nett, nesten hver dag. I det siste har jeg fått et problem med misfarging av texturen på vegger og tak innendørs på spill.. Dette forekommer kort tid ut i spillet og vedvarer. Det er ikke noe problem for spillet, men sinnsykt irriterende å se på.. Er det noe jeg kan gjøre? Er det noen som har vært borti dette før? Hjelp og tips mottas med stor takk. PEI01_(NOR) Har følgende hardware: Win XP - SP1 1600 Mhz AMD Athlon XP 256 DDR DIMM Ram GF Ti 4800 SE (128 MB) SB Audigy Lenke til kommentar
DaXi Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) Dette problemet har jeg også til tider. Med mitt: GF TI4600. Drivere nå : 56.72. Har også hatt det med eldre drivere ja. Er sånn regnbue effekt på mørke teksturer. Merket dette i flere spill. Nevner fort: Call Of Duty Far Cry Counter strike 1.6 Så ingen løsning på problemet fra meg. Men da vet du ihvertfall at du ikke er alene Endret 27. april 2004 av DaXi Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Prøvd å skru ned gamma/brightness i spillet og skru opp lyset på skjermen din? Kjører du i 32-bits farger? Høres ut som problemer med gamma-regulering. Lenke til kommentar
DaXi Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 nope.. det er ikke det som er problemet nei. hmm burde ha posta noen screenshots.. men akkurat nå har jeg jo ingen problemer .. får vel låne å installere farcry igjen.. der var det veldig tydlig. Lenke til kommentar
PEI001 Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 Skal prøve å få til et screenshot.. Må bare finne ut hvordan jeg "tar" et først.. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Skal prøve å få til et screenshot.. Må bare finne ut hvordan jeg "tar" et først.. Last ned Fraps eller HyperSnap DX-5 Det siste foretrekker jeg. Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Fraps funker godt nok til å "ta" skjermbilder med, ellers kan du jo bruke "Print Screen" knappen på tastaturet og paste (ctrl+v) inn i Paint eller noe lignende Lenke til kommentar
PEI001 Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 Har tatt et par screenshots, men hvordan får jeg lagt dem inn her? ? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Du må finne en ekstern server og legge dei på, og så er det berre å linke til bileta. Lenke til kommentar
PEI001 Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 Ja, det var det da.. har ikke tilgang til noen server å laste bildene opp på.. Antar at jeg får leve med noe misfarving.. Takker for tips og innspill i alle fall.. (Om noen kommer opp med noe genialt - si gjerne ifra) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå