Gå til innhold

Hva er forkjellen på disse musene?

Anbefalte innlegg

Som topic viser :p Hva er forkjellen på disse musene?

WIRELESS INTELLIMOUSE EXPLORER METALLIC BLUE

INTELLIMOUSE EXPLORER PLATINUM

Microsoft Wireless Intellimouse 4.0

Også lurer jeg på:

Hvordan er Microsoft Wireless Intellimouse 4.0 ? En venn av meg har den med ledning.. Syns den virker bra da, men tenker på om det blir hakkete eller noe sånt siden det er trådløs? Eller blir det ikke sånn :) ?

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forskjellen på de 2 øverste er bare fargen. den siste Microsoft Wireless Intellimouse 4.0 står det feil på. Det er egentlig en Microsoft Wireless Intellimouse 3.0. Det er ganske stor forskjell på de intellimouse 4.0 musene med tråd og ikke, de uten tråd lagger (henger etter) i forhold til versjonen med tråd. Kan ikke uttale meg om den trådløse har en annen sensor for det vet jeg ikke. Jeg kunne værtfall ikke klart å bytte over til en trådløs mus.

Lenke til kommentar
Forskjellen på de 2 øverste er bare fargen. den siste Microsoft Wireless Intellimouse 4.0 står det feil på. Det er egentlig en Microsoft Wireless Intellimouse 3.0. Det er ganske stor forskjell på de intellimouse 4.0 musene med tråd og ikke, de uten tråd lagger (henger etter) i forhold til versjonen med tråd. Kan ikke uttale meg om den trådløse har en annen sensor for det vet jeg ikke. Jeg kunne værtfall ikke klart å bytte over til en trådløs mus.

Oki.. Får se om jeg kan få prøvd noen av de eller no da;) Se hvem jeg liker best. Har trådløs kulemus nå.. Men har lyst på de knappene som er på siden :p Kan gå fram og tilbake uten å flytte på musa :thumbs:

Lenke til kommentar

Nå lurer jeg på en ting til.

Ser at logitech mx700 har:

Image Processing: 4.7 megapixels/sec

Resolution: 800 dpi

Acceleration: 10g

Speed: 1 metre/sec

men finner ikke no sånt om microsoft sine muser..

Lurer på om dere vet hvor jeg finner sånt? eller er det så dårlig at microsoft ikke tør i skrive hva den har :p ? De skryter jo av batterikapasiteten :)

Lenke til kommentar
Oki.. Får se om jeg kan få prøvd noen av de eller no da;) Se hvem jeg liker best. Har trådløs kulemus nå.. Men har lyst på de knappene som er på siden :p Kan gå fram og tilbake uten å flytte på musa :thumbs:

Du trenger ikke ny mus bare for å slippe å trykke på back. Du kan jo f.eks skaffe deg opera.

Lenke til kommentar
Oki.. Får se om jeg kan få prøvd noen av de eller no da;) Se hvem jeg liker best. Har trådløs kulemus nå.. Men har lyst på de knappene som er på siden :p Kan gå fram og tilbake uten å flytte på musa  :thumbs:

Du trenger ikke ny mus bare for å slippe å trykke på back. Du kan jo f.eks skaffe deg opera.

Hvordan går jeg tilbake uten å trykke back eller dra musa oppi venstre hjørne i opera da :S ? Jeg har opera, men bruker den ikke. Treffer alltid spol tilbake.. Og da går jeg jo helt tilbake! :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...