adsfiklam Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) Er det noen som vet hvordan? At alle linker til andre hjemmesider som jeg har linket til åpnes i et nytt vindu? På forhånd, takkkk Endret 27. april 2004 av yrjan Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 add target="_blank" i <a> tagen Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 <base target="_blank"> Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 <base target="_blank"> Vil vel også da medføre at alle menyvalg osv blir åpnet i nytt vindu (såfremt du ikke har alle linkene på en egen side i en frame), og det ønsker du vel ikke. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 hmm... all bruk av target="_blank" er feil XHTML, og bør unngås. Brukeren selv liker å bestemme hvor lenker åpnes, som f.eks. i en ny tab, og denne praksisen bør integreres bedre på web. F.eks jeg liker å åpne alle sider i nye tabs, bare ved å trykke midtre musetast. For de som bruker Internet Exploder er dette vanskeligere, men da kan man benytte høyreklikk -> åpne i nytt vindu (elns.) target="_blank" er den eneste muligheten du har i html til å gjøre noe slikt, men som sagt; det bør unngås. Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 (endret) add target="_blank" i <a> tagen Takker EDIT: Men når jeg klikker på en link og går ut av det nye vinduet som kommer opp og så klikker på en link igjen så åpnes ikke siden i et nytt vindu . Noen som vet hva som kan være feil? Endret 27. april 2004 av yrjan Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 Ingen som vet hvorfor dette skjer? Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 du må ha det i alle <a> tagger feks: <a href="#" target="_blank">link</a> <a href="#" target="_blank">link</a> <a href="#" target="_blank">link</a> <a href="#" target="_blank">link</a> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå