Lemkin Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Har drevet å leket meg med bilder til WebSider nå, kom fram til dette: Rune.MLUG.no Har enda ikke bestemt meg for hvordan menuen skal være, om jeg skal bruke bilder på den eller ikke. Desuten så ble kanskje fonten i bilde litt stygt Hva syns dere? Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Ok. Det er jo ganske enkelt. Et bilde i bakgrunn med tekst over, og reine tekst linker. Prøv å lag en layout mere, bilde linker? Den funker foresten ikke i mozilla, hovedfeltet går ikke videre nedover som i IE. Menyen er veldig kjedelig. Store ganske fæle bokser med skrift som sier hvilken meny man har med å gjøre. Enkel tekst med underline og helt grå firkanta mouseover. Passer veldig dårlig inn med bakgrunnen. Tror desverre dette er start over. Men for all del, ikke gi opp. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 Er klar over det med mozilla, men funker i IE, Opera og Netscape Skal gjøre noe drastisk med menuen Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 - Menyen var IKKE bra. Går ikke mer inn på det siden du sier du skal endre den.. - Den øverste R-en i header er helt klin inntil venstresiden og vel så det. Fonten var også veldig vanskelig å lese Start over Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Kan også legge til at det var vanskelig å lese det første avsnittet, det var irriterende for øynene med det "sterke" bakgrunnsbildet bak den hvite teksten. Hva med å f.eks "bokse inn" nyhetene? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Den funker foresten ikke i mozilla, hovedfeltet går ikke videre nedover som i IE. prøv å sette en float: xxx ; eller test noe med overflow: xxx ; ??? Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 Takker for respons! Skal fikse: - Font i header - Menu - Skirfta Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) "Start over" var jo litt å ta i.. eller hva? Idèen var bra, men gjennomføringen kunne vært bedre.. JEG synes... .. at bakgrunnsbildet er litt "fuzzy" og litt for utydelig til å gi den effekten som det kunne gitt.. (litt for dårlig kvalitet kanskje? ) .. at man kunne gjort noe med lengden på bildet, så det slutter tidligere.. .. at menyen ikke er såå ille, men lite oppfinnsom kanskje? .. at teksten i header ikke er bra.. en ren pen smooth skrift, gjerne ensfarga hadde passa bedre.. .. at du kunne gjort mere med "implenteringen" av sia.. altså gjort noe mer med bakgrunnen eller overgangen til selve sia.. ? Keep it up! Practice makes master... Endret 27. april 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå