Gå til innhold

Ekte (italiensk?) pasta

Anbefalte innlegg

Jeg er definitivt ikke mannen til å begynne en slik tråd men fant ingen egen dedikert tråd for thermal compounds, kjølepasta om vi vil...

Arctic Silver 5 til en XP2800+ i en Shuttle SN45G ?

noen som har en erfaring eller fem?

forøvrig, hva er den rette mengden kjølepasta og jeg har hørt man burde bruke en pose over fingern for ikke å fette til CPU og blokk?...

jeg er grønn, jeg

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

og ja, du bør helst ikke bruke fingen siden du er fettete på fingrene. Du bør helst bruke noe som er så rent som mulig, gjerne et barberblad. Du må også alltid vaske av all gammel kjølepasta på cpu og blokk. Isopropanol er greit å bruke, da det ikke legger igjen noen rester. Det bør være så rent som mulig..

Lenke til kommentar

Jeg bruker spillerkortet mitt på norsk tipping. Dvs, jeg har en drøss med gamle spillerkort fra norsk tipping, og samtlige har kjølepastarester på :p

Det blir som en reise tilbake i goop-utviklingen å se på kortene. Har kort med alt fra shin etsu til as2, 3 og 5.

Grunnen til at spillerkortet er så gawd damn bra til å smøre ut goop er tykkelsen. Det flexer mere enn et kredittkort, slik at du får perfekt mengde kjølepasta på prosessoren.

Ellers er det greit å tørke av kjøleribbe og prosessor med isopropanol, som andre allerede har tipset om.

DrE

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...