Gå til innhold

Eier av en 500m?

finfyr

Anbefalte innlegg

Er det flere enn meg som sitter på en 500m som gir fra seg en irriterende lav suselyd, som kommer fra der viften sitter. Ikke lenge siden dette oppstod hos meg, men likefullt veldig plagsomt. En kompis har akkurat samme maskin som meg, og hos han var det ikke en lyd å høre. Utenom den "vanlige" Centrino lyden da...

Sitat fra mail fra Dell:

"Det er desverre ikke noe galt. Det er bare viften som er slik.Pga. mye klage på den, arbeides det med design på en ny som ikke lager så mye støy.

Vi vet ennå ikke om noen dato på den nye viften. Men den er snart klar."

Andre med samme problemet? Fikk tips om at det kanskje var harddisken som ga fra seg en slik ulyd men.

A

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Men om det skulle komme en slik lyd, så vet du at Dell har hatt problemer ihvertfall. Min slår seg på forholdvis ofte når jeg spiller CS over en lengre periode. Men da pleier jeg også å legge noe under i bakkant, så viften får bedre spillerom.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Hei du. Ikke fått noe vifte nei. Men send en mail og spør hva som skjer? Tror kanskje jeg har vent meg til lyden jeg... Ikke bra.

Mitt batteri var dårlig i utgangspunktet, da jeg kjøpte før de oppgraderte til et bedre ett. Derfor kjøpte jeg meg nytt og bedre batteri, som jeg bare bruker på reiser og slikt noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...