Joakim87 Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 heisann Når jeg spiller battlefield 1942 så tar det 5-10 minutter, så blir skjermen svart i 1 sekund også er jeg i windows, battlefield bare forsvinner... Noen som vet hvordan man fikser dette problemet ? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Vel... Det er litt vanskelig å si hva som er galt... Fortell litt mer! Har du BF brent? Har du klokket opp prosessor eller skjermkort? Er det noe mer du kan si??? Lenke til kommentar
Joakim87 Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 jeg har kjøpt spillet, har klokka både skjermkort og CPU\RAM, men det er bare BF dette skjer i.. Ikke noen andre spill Lenke til kommentar
Vice Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Hadde samme problemet før. Spillet bare bombet ut til desktopen uten noe som helst feilmelding etc. Hos meg var det overklokkingen av CPU/Minne som var skyld i det. Klokka ned et par hundre mhz og da forsvant feilen. Lenke til kommentar
Daguerreo Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Har akkurat samme problemet!!! Ikke klokket verken cpu eller skjermkort, popper ut i windows, og jeg må starte spillet på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå