MrLeftfield Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Sliter litt med "bivirkninger" av flashen. Flasha til XT, fikk grafikkfeil i Raggtroll i 3dmark03, + det begynte å hakke i noen spill (temp er ikke saken, kjørte t.o.m med åpen dør med 15 grader i rommet). Jeg kan kjøre kortet på 440/380 (Hercules 9800pro). Etter at jeg fikk sånne feil, flashet jeg tilbake til 9800pro, men opplever hakkinga enda. Kortet er ikke jævlig varmt, bare "vanlig" varmt. Jeg kan enda klokke til 440/380 uten artifacts. Men det som irriterer meg er den evige hakkinga med jevne mellomrom. Så spilte jeg NFSU ikveld. Fikk ganske fin grafikkfeil omtrent med en gang. Screenshot <--Legg merke til vannet her. Jeg har original BIOS inne nå. Irriterer meg litt, for jeg likte veldig det Hercules kortet her. Om noen vet hva som er feil, blir jeg veldig happy Lenke til kommentar
siggen7 Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Avinst. driveren og legg den inn på ny. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 Dreit i alt og formaterte C:\ Der gadd jeg ikke mer. Jeg håper virkelig det hjalp noe Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 yesss, etter det jeg har sett igår så hjalp det mye. tror jeg merka hakking i visse tilfeller men det var snakk om 2 små ganger istedenfor evig hakking. (trur det var faktisk PCen som loka litt den gangen.) men eller er kortet fint trur jeg Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 yessss, nå har jeg formatert, reinstallert drivere, både Catalyst og Omega (prøvd begge lissom). Jepp, jeg fjerna de "gamle" før jeg la inn nye, så alt er gjort stort sett riktig. men det hakker enda. Er det noe hjelp å få her på hw.no ? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Prøvet å "rengjort" rammen? Hjelper noenganger. Kanskje det finnes et program for skjermkortminnet også? Hvem vet.. Hva slags specs har du? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 (endret) AMD 2800+ XP Barton @ 2.3 ghz (200x11.5 @1.825vcore) Asus a7n8x GD Deluxe TwinMOS 2x512MB DDR400 PC3200 Maxtor 160 GB 8 Mb cache NEC ND1300A (elns) og sist men ikke minst Hercules 9800 Pro 128MB Ram 2.8ns Samsung. btw: 360W Chieftec, om det har noe å si Edit: Jepp, hadde vært utrolig flotters om det var en måte å "slette" alt fra ROMen og evt RAMen (vet desverre ikke så mye om virkemåten til skjermkort, så det kan hende RAMen blir flasha som vanlig RAM, etter man skrur av PCen) Eller noe som helst programvare som kan feilsøke maskinvaren (dvs Grafikkortet) eller kjøre noen andre tester. Endret 29. april 2004 av MrLeftfield Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå