CSSSK Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Okey, helt siden jeg kjøpte det kabinettet mitt (et "svart" chieftec dragon) så har jeg tenkt å gjøre noe med det. Nå irriterer det meg sånn at jeg har kommet frem til sånn ca hva jeg vil gjøre... Jeg kan jo si det med en gang: Jeg har hentet mye inspirasjon fra denne . Rørene og fargen på fronten kommer jeg til å kopiere, rett og slett, elsker det utseendet. Men bak de nederste rørene kommer jeg til å sette inn en børsta/polert aluminiumsplate med to 80mm aluvifter bak (de blir da plasert i midten, og ikke der de originalt står, sånn som på maskina jeg linka til). Harddiskene må da selvsagt få et annet oppheng, regner med å måtte kutte bort de gamle. Det hølet der låsen til døra var vil bli sparklet igjen, og powerknappen vil bli erstattet med en sånn. Har også tenkt tanken på å bytte ut reset-knappen med en sånn knapp med rødt deksel over, hvis jeg finner en i rette størrelsen. Resten av maskina skal jeg prøve å få så blank som mulig ved hjelp av sandpapir, autosol og klarlakk. Nederst på den ene sidedøra kommer jeg til å skjære ut et flammemønster, og sette plexi bak. Lurer litt på å sette inn gul plexi, også montere et par røde buble-lights under, for å få en litt kul effekt på flammene. Ellers blir det muligens mattet plexi med røde (og kanskje noen gule) laserleds innmontert. KOmmer til å begynne når eksamensperioden er over, dvs 18. mai, så alt er fortsatt bare i hodet mitt. Noen som har synspunkter før jeg setter igang? Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 høres bra ut dette. har likt kabinett og har tenkt å gjøre noe med det jeg å. blir spennede å se hvordan ditt blir :-) Lenke til kommentar
Naasaa Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Har et chieftech kabinett selv som jeg holder på å modde, blir sikkert stilig det prosjektet ditt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå