voluz Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Batteri kommer aldri til å være et problem. Ja, den bruker nok mye strøm, men innen den tid er det også kommet mye bedre batterier, så den ender likevel opp med å ha like god batterilevetid som dagens mobiler - slik er det alltid. Så det trenger vi ikke bekymre oss for. Lenke til kommentar
cky_bob Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Jag gleder meg veldig til Sony Ericsson s700 kommer. Lenke til kommentar
Normann Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Jeg gleder meg til 7610! Lenke til kommentar
Magsf Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Gleder meg sjukt til S700 og K700. Vet ikke helt om jeg greier å vente på S700 men jeg får se:P Lenke til kommentar
Bofur Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Off topic: Noen som vet når OLED-display tar veien innom Mobiltelefon industrien?? Da begynner vi å snakke sikkerlig skjerm på mobil!! Lenke til kommentar
voluz Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 OLED suger da, det eneste gode er jo at den er strømbesparende. Dessuten er det OLED-skjerm på utsiden av Samsung E700. Ikke akkurat imponerende... Takke meg til TFT-skjerm. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Gleder meg litt til SE K700.Trur kanskje at jeg skal kjøpe den en stund etter at den har kommet på markedet,så den synker litt i pris. Lenke til kommentar
voluz Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Ja, K700 tror jeg blir et funn. Og enda mer funn blir oppfølger'n med minnekort som kommer til jul. Aldri lurt å forhåndsbestille. Den er som regel overpriset før de har fått telefonen fysisk på lager. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Og enda mer funn blir oppfølger'n med minnekort som kommer til jul Men dette er vell ikke bekreftet av SE selv? Lenke til kommentar
cky_bob Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Jeg gleder meg veldig til Sony Ericsson kommer ut på markedet. Jeg vurderer å kjøpe den etter konfirmasjonen. Det blir artig:yes: Lenke til kommentar
voluz Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Og enda mer funn blir oppfølger'n med minnekort som kommer til jul Men dette er vell ikke bekreftet av SE selv? Er vel ikke bekreftet nei, men det er jo vanlig da. Produsentene vil aldri bekrefte noe. Men er 110 % sikkert at det kommer en T-serie med minnekort. K700 er egentlig allerede delvis klargjort fysisk for et minnekort. (Men vil nok neppe la seg oppgradere til å støtte minnekort.) Lenke til kommentar
Bofur Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 OLED suger da, det eneste gode er jo at den er strømbesparende. Akkuratt strømsparende Lenke til kommentar
voluz Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 OLED suger da, det eneste gode er jo at den er strømbesparende. Akkuratt strømsparende Dagens mobiler (generelt) har ikke akkurat et strømproblem til tross for at de bruker krystallklare og store TFT-skjermer. Hvorfor skal man da gå over til å bruke strømbesparende OLED-skjermer som serverer ubrukelige 256 farger? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Husk nå at OLED er tidlig i utviklingsfasen da.. ifølge en artikkel fra illustrert vitenskap skal OLED ha muligheter for å bli mer lyssterk og ha bedre oppløsning ++ enn TFT.. så et bilde av en prototyp skjerm som var på størrelse med et fjerdedels A4 ark med en oppløsning på 1024x768 el no !! Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Nokia 9500, men jeg er redd for at den kommer til å være like bug-befenkt som 9210 var... Ellers håper jeg på å se noen palmOne oppfølgere til Tungsten W / Treo 270 Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) Jeg gleder meg veldig til Sony Ericsson kommer ut på markedet. Jeg vurderer å kjøpe den etter konfirmasjonen. Det blir artig:yes: Jaha? Sony Ericsson har mange telefoner ute på markedet, hvis du ikke visste det.. EDIT: ops, så posten over nå.. Endret 30. april 2004 av razh0r Lenke til kommentar
Bofur Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 [quote name='voluz' date='30/04/2004 : 11:14'] [quote name='Bofur' date='30/04/2004 : 10:30'] [quote name='voluz' date='29/04/2004 : 17:41'] OLED suger da, det eneste gode er jo at den er strømbesparende. [/quote] Akkuratt strømsparende [/quote] Dagens mobiler (generelt) har ikke akkurat et strømproblem til tross for at de bruker krystallklare og store TFT-skjermer. Hvorfor skal man da gå over til å bruke strømbesparende OLED-skjermer som serverer ubrukelige 256 farger? [/quote] Etter hva jeg har lest på utenlandske hardware sites ang. skjermteknologi så kommer OLED til å erstatte Plasma og LCD. OLED teknologien muliggjør ekstreme oppløsninger, lavere strømforbruk. Tenk på bærbare pc-er og responstid som er raskere enn dagens CRT skjermer. Lenke til kommentar
voluz Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Mye pent å si om OLED, men pr. i dag suger de få forsøkene som er gjort på å bruke den på mobiltelefoner. Tviler imidlertid ikke på at den kommer etterhvert. (Men tror det er lenge til den tar over for TFT på PC-skjerm og TV-fronten...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå