Tor Haakon Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Jeg skulle installere ett Java spill idag,men fikk opp en feil melding: -Program lukket. Childinstaller- (eller noe slikt). Noen som vet hva årsaken er?? Får jeg feil meldingen fordi telefonen ikke støtter Java spillet som jeg prøvde å laste ned? Har opplevd det samme flere ganger... begynner å lure på om jeg har noe "virus"/rart installert på telefonen. Bør jeg formatere telefonen? Hva skjer etter formatering? Må jeg få installert ny software etter formatering? Hadde vært fint om noen (som kansje har opplevd det samme) kunne ha hjelpt meg med å få bukt med problemmet. På forhånd: TAKK. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Dette er SYMBIAN posten hører ikke hjemme hær var det et java spill som du bestilte eller ja inn på mobilen via PC ? Lenke til kommentar
molna Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Childinstaller-buggen er et vanlig problem med 6600. Det eneste som hjelper er å formatere hele mobilen. Husk at du da mister det meste av det du har lagret, så ta backup først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå