Gå til innhold

DivX feil??? Hjelp!

Anbefalte innlegg

Jeg har en 4-5 DivX'er som er på ca. 700MB+ store. Jeg klarer ikke å spille dem av! Jeg har prøvd alle typer playere, og alle typer codecs (tom Divx5) Har prøvd win2k og winxp, men jeg klarer ikke å starte dem. Jeg mistenker de ikke har blitt lastet ned skikklerig, og lurer på om det er et program for å fikse dette slik at jeg kan få "lukket" filene til en avi fil som kan spilles av?

Mvh

A. Lyse

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har noen DivX filmer som jeg ikke klarer å få noen lyd ut av. Dette gjelder The Mexican, og Driven. Noen som vet om noen lyd codecer slik at jeg får lyd på disse. Har kjøpt begge på DVD, men jeg har også noen flere DivX filmer med samme problem.

Lenke til kommentar

Quote:

klure skrev (2002-04-05 11:56):

Jeg har noen DivX filmer som jeg ikke klarer å få noen lyd ut av. Dette gjelder The Mexican, og Driven. Noen som vet om noen lyd codecer slik at jeg får lyd på disse. Har kjøpt begge på DVD, men jeg har også noen flere DivX filmer med samme problem.

høyreklikk på filen og se på properties. Dersom det er 5 kanals lyd kan det hjelpe å installere AC3 filtere

Lenke til kommentar

er det noen her med fet forbindelse som pleier å henge på DC (Direct Connect), eller som har en hub? hvad med at vi får gang på deling.

Vist du har Xp og problemer med å flytte eller slette divx filer, gjøre det via winamp, fungerer perfekt.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-06 16:24, Folo skrev:

Vist du har Xp og problemer med å flytte eller slette divx filer, gjøre det via winamp, fungerer perfekt.

Da vil jeg heller anbefale deg å bruke den "korrekte" løsningen som du finner her.

Lenke til kommentar

Når du spiller av DivX filmene, står det at "filmen" vare veldig lenge, feks 8-12 timer?

Hvis man bruker EasyDivX til å rippe, kan det forekomme at det ikke går å spille av disse i mediaplayer.

Bruker du derimot Power DVD eller Win DVD til avspilling, eller andre program enn mediaplayer, går det veldig fint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...