allyse Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Jeg har en 4-5 DivX'er som er på ca. 700MB+ store. Jeg klarer ikke å spille dem av! Jeg har prøvd alle typer playere, og alle typer codecs (tom Divx5) Har prøvd win2k og winxp, men jeg klarer ikke å starte dem. Jeg mistenker de ikke har blitt lastet ned skikklerig, og lurer på om det er et program for å fikse dette slik at jeg kan få "lukket" filene til en avi fil som kan spilles av? Mvh A. Lyse Lenke til kommentar
Xell Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 DivFix lar deg spille av delvis nedlastede filer. http://www.divx-digest.com/software/divfix.html Lenke til kommentar
klure Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Jeg har noen DivX filmer som jeg ikke klarer å få noen lyd ut av. Dette gjelder The Mexican, og Driven. Noen som vet om noen lyd codecer slik at jeg får lyd på disse. Har kjøpt begge på DVD, men jeg har også noen flere DivX filmer med samme problem. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Quote: klure skrev (2002-04-05 11:56):Jeg har noen DivX filmer som jeg ikke klarer å få noen lyd ut av. Dette gjelder The Mexican, og Driven. Noen som vet om noen lyd codecer slik at jeg får lyd på disse. Har kjøpt begge på DVD, men jeg har også noen flere DivX filmer med samme problem. høyreklikk på filen og se på properties. Dersom det er 5 kanals lyd kan det hjelpe å installere AC3 filtere Lenke til kommentar
BBC Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 http://home.student.utwente.nl/m.veger/mir...ac3_filters.zip Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 DivxFix funker utmerket. Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Hei, jeg får heller ikke lyd på The mexican, tipper vi har den samme :smile: Lenke til kommentar
allyse Skrevet 5. april 2002 Forfatter Del Skrevet 5. april 2002 Funka ikke! Det står "this is not an Avi file" Er det ikke noe program som ikke bryr seg om filformatet, og tvinger ut innholdet slik jeg kan lagre det som avi? Mvh A. Lyse Lenke til kommentar
Folo Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 er det noen her med fet forbindelse som pleier å henge på DC (Direct Connect), eller som har en hub? hvad med at vi får gang på deling. Vist du har Xp og problemer med å flytte eller slette divx filer, gjøre det via winamp, fungerer perfekt. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 Quote: On 2002-04-06 16:24, Folo skrev:Vist du har Xp og problemer med å flytte eller slette divx filer, gjøre det via winamp, fungerer perfekt. Da vil jeg heller anbefale deg å bruke den "korrekte" løsningen som du finner her. Lenke til kommentar
RansoM Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 Når du spiller av DivX filmene, står det at "filmen" vare veldig lenge, feks 8-12 timer? Hvis man bruker EasyDivX til å rippe, kan det forekomme at det ikke går å spille av disse i mediaplayer. Bruker du derimot Power DVD eller Win DVD til avspilling, eller andre program enn mediaplayer, går det veldig fint. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 6. april 2002 Forfatter Del Skrevet 6. april 2002 Jeg fant ut at jeg måtte bruke noe som heter Bink Extractor til å reextracte avi filen! Nå funker det :smile: http://www.necrotech.de/files/bikex.zip Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 EasydivX er jo et nokså dårlig rippeprogram da. Det er bedre å prioritere god kvalitet framfor simpelhet... Jeg bruker flaskmpeg og bruker 2pass encoding, d blir jo dritbra kvalitet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå