Chasseur Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 AHRG!!! sur... neon som har noen gode forslag til hvordan jeg kan fp denne dataen ehr til å slutte å skru seg av.... noe den kun gjør under spill som krever litt av maskina som Warcraft 3, men jeg banker systemkravene, og det var først plutselig problemet begynte... noen som vet hvorfor??? på forhånd takk! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Sjekk temperaturen på prosessoren din... Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Kjøp deg en ny pc Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 ok, hvordan sjekker jeg temperaturen på prosessoren?? er litt n00b når det gjelder alt som har emd hardware og gjøre.. Lenke til kommentar
Hawkmoon Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Det er mange program som du kan laste ned, sjekk hjemmesidene til hovedkort - produsenten din. Men det enkleste er å sjekke tempen i bios. Forøvrig er sikkert hardware forumet en langt bedre plass å spørre om dette Lenke til kommentar
BluE_fUnc Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) jaja, får vel lage en av mine "komme-inn-i-biosen" guider da ___________________________§GUIDE§_______________________ Trykk på F5 eller delete ved startup Husker ikke helt vilken det var gitt Endret 28. april 2004 av BluE_fUnc Lenke til kommentar
TST Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Stenges pga dårlig emnefelt og feilposting. Hardware-relaterte ting tas i Hardware-delen av forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg