killerbee Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) Er Green 556 notebook fra multicom et bra valg? Har ca 14000,- å bruke på maskin Det er denne jeg lurer på: http://www.multicom.no/varedetaljinfo.asp?...lagerantall=5pl Er det mye for pengene? KillerBee Endret 27. april 2004 av killerbee Lenke til kommentar
ponke Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) Hei, sjekk PM (Privat melding og svar via der). Direktelink om du ikke er så bevandret i forumet: Link til Kontrollpanel og nye meldinger (merk, må være logget inn). Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Endret 27. april 2004 av kjello2 Lenke til kommentar
Neypalm Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Hei, sjekk PM (Privat melding og svar via der). Hei, kan du ikke svare public? Jeg lurer nemlig på akkurat det samme. Nærmere bestemt om jeg skal kjøpe den eller Tundra 1557. ney Lenke til kommentar
ponke Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Hei, sjekk PM (Privat melding og svar via der). Hei, kan du ikke svare public? Jeg lurer nemlig på akkurat det samme. Nærmere bestemt om jeg skal kjøpe den eller Tundra 1557. ney Var ikke angående maskinen han lurte på, derfor svarte jeg ikke public. Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
Filla Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 ECS xx56 or Tundra xx56 ER gode maskiner. www.dinside.no har gitt dem begge strålende kritikker for både ytelse, skjerm og batterilevetid. ECS fikk kritikk for viftestøy, men dette har de nå fikset, og begge laptopene fremstår idag som mærmest lydløse. På toppen av dette klarer de også å levere maskinene (utrolig men sant!!!), i motsetning til en annen leverandør som har svært like maskiner. -Gidder ikke å lete frem testene til dinside.no, men du finner sikkert frem sjøl. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 http://www.dinside.no/php/art.php?id=102252 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå