crapgame Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 tenkte jeg skulle starte med å lage meg et kabinett og tenker på å lage det av stål eller aluminium, men for å få den børstetstål utseendet trenger jeg noe å slipe det med noen som har et forslag? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Vanlig fint pussepapir går fint det! Trenger heller ikke så mange dragene før det synes! P400 og der omkring blir ca. det samme som på TT sine kabinetter - hvis du har sett nøye på et slik kabinett da... Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 ok. har ikke sett dem sine hva står TT for? er det noen elektriske maskiner man kan bruke? Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 TT= ThermalTake Og ja, en hver elektrisk pussemaskin skal vel gjøre nytten. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Vil anbefale stålbørste, jeg Da får du børstet stål Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Vet ikke om jeg ville annbefalt maskin til dette siden det er større sjangs for at det blir "ujevnt". Hadde nok ville pakket inn en trekloss med P800 og dratt den over et par ganger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå