Gå til innhold

Kvalitetsfilter på "erfaringer"?


Anbefalte innlegg

Jeg bare lurte på om det hadde vært mulig at erfaringene i prisguiden kunne gjennomgått et slags kvalitetsfilter hvor noen i alle fall ser gjennom hva som står skrevet før den blir lagt ut? Kun for å sjekke at det er begrunnet, konstruktiv kritikk til varen? Det er jo latterlig at en "DEN FUNKA IKE P¨ PECEN MIN, SÅ DERRFORR SUGER DEN!!!!111" (ment som eksempel, håper ikke at noen slike finnes) skal trekke ned helhetlig karakter såpass som den i enkelte tilfeller kan gjøre, siden det ofte er varer som kun har et par erfaringer. Dette kan godt også gjelde andre vei, slik at "Den er bare best" blir utelatt siden det ikker er noen som helst begrunnelse..

Det kunne jo være noen ansvarlige slik at de deler erfaringene mellom seg og dermed må se gjennom et par erfaringer om dagen og godkjenne dem?

 

Hvis dette har blitt tatt opp før må dere unnskylde, men jeg gadd ikke se gjennom etter en lignende tråd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Alle erfaringer gjennomgås, en slik erfaring skulle ikke ha blitt sluppet gjennom. Her må det ha skjedd en glipp.

Som sagt var det kun et eksempel på hvordan det kan være, men jeg har sett ganske mange dårlige erfaringer som absolutt ikke burde vært sluppet gjennom.

Lenke til kommentar
Ser du en erfaring som ikke burde vært der så bruk meld om feil linken (finnes under prisene) på produktet og bare skriv noe sånn som "sjekk erfaringer" eller "erfaring fra Ola Normann er upassende" så vil vi gjennomgå den igjen.

Ok, takk. :)

 

Edit: For å sette et eksempel uten å lage en ny post eller så så jeg en på forsiden nå med navn "Syyyk dårlig mus...." hvor den blir gitt karakter 1 på alle områder. Jeg vil absolutt ikke tro at den er sååå dårlig, og i alle fall ikke i forhold til prisen på 93kr. Erfaringen kan sees her.

 

Oi, se, her er enda en. Denne gang av en som nettopp har kommet ut av sin værste public counter-strike runde hvor han har blitt totalmobbet av sin leet haxxor clan fordi han bommet så mye...

Endret av zimen
Lenke til kommentar

Ja, for å være veeeeldig ærlig: Jeg driter i cs! :angry:

Om den ikke fungerer i det spillet, må jeg si meg knekkende likegyldig i.

Liker min mx310 mus, jeg. Som jeg bruker til det meste innen spilling, 3d, 2d.

 

Meget stabil mus.

Endret av Erad
Lenke til kommentar
Jeg ser nu mere på denne Karakterene speiler jo ikke i det hele tatt hva han har skrevet som erfaring da..

Det er ingen betydelig ulikhet mellom tekst og karakter, men jeg ser at man kanskje kunne begrunnet de ulike karakterene litt bedre, eller differensiert karakterene noe.

 

Uansett mener jeg dette er en erfaring som forteller leseren noe. Så får vi heller oppfordre leseren til å ta erfaringene med en spade salt.

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Alle erfaringer gjennomgås

Vet at de sjekkes, heldigvis, men det er nok endel dobbel-/trippel-/++poster der.

 

Tenkte jeg skulle legge inn noen godord om mx700-musa mi - der hadde 37 allerede vært før :) trodde jeg, til jeg fikk se at 23/5 var det trippelpostet.

 

Kan vel gå ut fra at på dager med lægg, rapport om dårlige linjer eller serverproblemer vil det dukke opp noen sånne.

 

edit: btw. hvorfor er det oppgitt 5 bilder om denne musa og alle er like - holder det ikke med en thumbnail + en original ?

Endret av tjaa
Lenke til kommentar
Vet at de sjekkes, heldigvis, men det er nok endel dobbel-/trippel-/++poster der.

Har slettet trippelpostingen nå. Dette skyldes dårlige rutiner tidligere. Dessverre gjør vi fortsatt feil når vi godkjenner erfaringer, men kontrollen har blitt betydelig bedre enn den var tidligere. Finner dere andre feil setter vi stor pris på at dere sier i fra!

 

edit: btw. hvorfor er det oppgitt 5 bilder om denne musa og alle er like - holder det ikke med en thumbnail + en original ?

 

Vi har byttet system for lagring av bilder. Dette har medført en del problemer, spesielt på eldre produkter. Fikset for dette produktet nå.

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...