knutby Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Noen som vet om en bra nettbutikk til pc spill? Jeg skulle gjerne ha skaffa Baldurs Gate i DVD versjon... Gamesmix.com har den ikke. andre? Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Jeg syns cdon.com er strålende! Lenke til kommentar
knutby Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 Men du har ikke Baldurs gate. Burde kanskje presisert at jeg mente pcspillet Baldursgate og ikke det j**** ps2\xbox spillet Lenke til kommentar
simes Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) Gamesmix - Norsk CDON - Norsk, tidligere nevnt Play - Engelsk, sender separate pakker per vare fraktfritt over hele verden Dvdboxoffice - Kanadisk, sender separate pakker per vare fraktfritt over hele verden. Amazon - Engelsk, sender samlede pakker med fraktkostnad, men trekker fra engelsk mva i bestillingsfasen. Ellers har jeg vel sett flere norske nettbutikker også, men ikke som jeg husker navnene på i farten. Dette er uansett den listen jeg bruker til det meste jeg kjøper av sånt (Spill, filmer, musikk) på nettet. Endret 27. april 2004 av zimen Lenke til kommentar
knutby Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 Bare gamesmix og amazon som har dem, men gamesmix har ikke på dvd og amazon sin dvd versjon koster jo 400-500kr! Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Jeg vil anbefale mot å bruke play.com iallefall. Jeg forhåndsbestile UT2004 der. Jeg fikk det sånn circa 4 uker etter at jeg så det på Narvesen. Mailen jeg fikk var at det var noe problemer blabla standard svada. Jeg mener - forhåndsbestiller man så er det av en grunn og det er faen satan helvete meg ikke for å få det en jævla måned etter det kom i butikkene... ååå blir irritert bare av å tenke på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå