Master Casemod Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) har planer om mitt første casemod... å bygge dataen inn i en plastikkboks... Høres det fett ut?...eller hadde vært kult det..kunne trengt litt sånn info om hva jeg bør bruker av verktøy osv.. Endret 27. april 2004 av Master Casemod Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 stikksag eller dremel... Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 det er plast da...kan jo bruke en kniv... virker det som en bra idee? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 det er plast da...kan jo bruke en kniv... virker det som en bra idee? da blir det vel temmelig vanskelig og få det jevnt? Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 trur ikke det..bør bli ganske jevnt... skal sette inn plexiglass Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 spørs hvor tykk plast du skal bruke.. om plasten er så tynn at du kan skære i den med knif å er det ikke spess mye stivhet i det.. Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 (endret) det er en ramme rundt hele boksen som holder kassa oppe+ en jævla hard bunn... må jeg ha noen plater eller noe i bunn for ¨å unnga kortsluttning eller er det liten sjangs for at det er statisk el.. i en plastboks? Endret 27. april 2004 av Master Casemod Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 vel...høres projectet fett ut?....det er basert på luftkjøling masse vifter Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) tja, minner meg litt om det jeg egentlig skulle gjøre.. Ligger her på casemodding.. edit : har fortsatt den boksen, men den var for liten Endret 27. april 2004 av ballemann Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 (endret) angående statisk elektriitet.....lærte på naturfagen at plastikk ikke leder strøm i det hele tatt er det stor fare for at hovedkort..cpu..et eller annet kan bli kortsluttet? Endret 27. april 2004 av Master Casemod Lenke til kommentar
Luv Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 @Ballemann - ga du opp prosjektet ditt? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 vel, kassen var for liten. Og den trekassen jeg driver på med nå, orker jeg ikke fortsette på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå