Arronax Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) Jeg skal kjøpe meg pc, men lurer sterkt på hvilket kabintett jeg skal ha. Derfor har jeg kikket litt rundt på microplex. Der fant jeg f.eks et Lepont kabinett (stygt navn) som såg ganske OK ut.. Noen synspunkt på det? http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SF201T3B] Endret 27. april 2004 av Arronax Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Hmm... minte meg veldig om Lian Li...? Lenke til kommentar
Arronax Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 Ja, klar over at det minner om lian li. Noen som har ett sånnt kabinett?? I tilfelle kan dere poste meningen deres om det her! Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Kompis av meg har det. Fint det, ser ganske luksuriøst ut i virkeligheten. Lenke til kommentar
Xpression Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Det virker jo ganske lite da ? Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 det skal etter det jeg har hørt vere et bra kabinett men det er jo ferdigmodda men vist du liker ferdig modda kabinett er det ett valdig bra kjøp Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) Det er jo ikke ferdig moddet, man kan gjøre mye med det, med riktig fantasi EDIT: med en gang det har plexi så er det ikke moddet Endret 27. april 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Hvis du har tenkt på vannkjøling, så vel ikke det kabinette det beste valget! Ville vlgt et Lianli så trenger du ikke mekke med den dere plexien i topp! Lenke til kommentar
Arronax Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 Har ikke planer om vannkjøling i nærmeste fremmtid, så jeg trur jeg går for dette kabinettet. Ps: Av nysgjerrghet, hvilket Lian Li kabinett ville du anbefale? Ikke over 2000kr! Legg inn link! Takk! Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 PC65USB--------->http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC65USB Jeg har det og er VELDIG fornøyd med det! I morra kan jeg kanskje legge ut et bilde av det! Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Har et slikt Lepont, bare i blå stil. Det er mye bredere og dypere en det gamle Chieftec kabinettet jeg hadde. Så det er romslig inni. Veldig pent er det også. Hvis jeg ikke husker feil, er det en blanding av Aluminium og Magnesium, noe som gjør det lett, men også mer solid en bare aluminium. Men du bør kjøpe en viftestyring til det. For de 5 medfølgende viftene lager litt lyd på full effekt. Men du kommer garantert til å bli fornøyd med det Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Har LePont kabinettet, og det er ikke èn negativ ting å si om det (kanskje litt på prisen) En liten "konklusjon" Pluss +lav vekt +Suveren kvalitet +Stilrent Minus - Pris? Lenke til kommentar
Arronax Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 Takk for svarene. Viftestyring er "selvfølgelig" oppført på handlelisten! Har kansje tenkt å ha et par neonlys der og. Lenke til kommentar
magnus.o Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Angående viftestyring.... Jeg er helt ny på det området! Vanskelig å få til? Dyrt? Hvor kjøpes det? Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) Her finner du viftestyring. Er veldig lett å montere bruke Endret 28. april 2004 av Cola-boks Lenke til kommentar
Arronax Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 Hmm... Noen som vet om viftestyring med neonlyskontroll + 2 neonlys og inverter er en bra bundle? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå