schmelck.no Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) Lenge lurt på om skjermen veier mer når jeg skriver i eks. Word da jeg har et ganske skjørt skrivebord som raser sammen når som helst. Jeg løste dette ved å sende flere korte mailer istedenfor en lang jeg da, noen som har noen andre forslag? Det er noe av det beste jeg har lest på lenge, regner med at det var et ironiskt innspill i en tråd. EDIT: denne tråden: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=236640&hl= Endret 27. april 2004 av schmelck Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Er en del bra kommentarer i den tråden der Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 passer å quote gates her:"The great thing about a laptop is that it dosent get heavier with the amount of documents" eller noe sånt... Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 passer å quote gates her:"The great thing about a laptop is that it dosent get heavier with the amount of documents" eller noe sånt... Når sa Gates det? Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Lenge lurt på om skjermen veier mer når jeg skriver i eks. Word da jeg har et ganske skjørt skrivebord som raser sammen når som helst. Jeg løste dette ved å sende flere korte mailer istedenfor en lang jeg da, noen som har noen andre forslag? Det er noe av det beste jeg har lest på lenge, regner med at det var et ironiskt innspill i en tråd. EDIT: denne tråden: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=236640&hl= Ufattelig! Sier ikke mer! Uberhøvding! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 passer å quote gates her:"The great thing about a laptop is that it dosent get heavier with the amount of documents" eller noe sånt... Når sa Gates det? Aldri. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Jo klart, Gates har IKKE peiling på data. Steindum Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 passer å quote gates her:"The great thing about a laptop is that it dosent get heavier with the amount of documents" eller noe sånt... Når sa Gates det? Aldri. Flink gutt. Tydeligvis en som har oppfattet det rett. *klappe på hodet* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå