Zeph Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) Eg har ikkje kome inn på Hotmail sidan i går kveld. Har prøvd 2 maskiner heime på samme nettverk og 2 maskiner på skulen, men får "Siden kan ikke vises" begge stader. Eg får logga meg på MSN, men når eg velger "Min innboks" så kjem det "Siden kan ikke vises" Noken som har ein god forklaring på dette? Endret 27. april 2004 av zeph Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Jeg lurer på om du kanskje har overskridet den 1 mb. grensa til hotmail. Eller så er det det at jeg sliter av og til med å logge inn på hotmail med et vanlig modem.. om du har det. Lenke til kommentar
Fenalår Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Eg har ikkje kome inn på Hotmail sidan i går kveld. Har prøvd 2 maskiner heime på samme nettverk og 2 maskiner på skulen, men får "Siden kan ikke vises" begge stader. Eg får logga meg på MSN, men når eg velger "Min innboks" så kjem det "Siden kan ikke vises" Noken som har ein god forklaring på dette? Hvis du får en mail som overstiger 1024 kb så stenges hotmailen din. De har blitt så strenge nå i det siste, helt sikkert for de vil vi skal betale for større plass i Inboksen osv. "For no dritt" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå