cvitamin Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Hei! Mine to blå katoder har plutselig sluttet å fungere!? Har de ikke en levetid på ca 30000 timer? har kanskje brukt dem i ca 1000 timer eller no. Har skjekket kabler, ser ikke ut til at det er noe med dem..Alt annet ser ut til å fungere som det skal. F.eks. alle viftene, lysene forrann, cd-rom, hd osv. En kamerat av meg sa at det kanskje var noe med jordingen. Kan det stemme? I såfall, hvordan får jeg ordnet det? MVH Cvitamin Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Har du prøvd å skifte inverter? Lenke til kommentar
cvitamin Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 Nope, har ikke testet det. Men er jo ganske ny da! Ikke noe annet som kan være galt? Lenke til kommentar
Plex! Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Da må jo katoderørene ha blitt mishandlet eller noe. Kan jo være feil i PSU muligens, selv om det er liten sjanse for det. Lenke til kommentar
cvitamin Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 rørene har blitt pent behandlet, har ikke vært utsatt for støt eller noe. PSU er også ny så jeg tviler på at det er det som gjør det. Om det ikke er noe med jordinga da? Men da hadde jeg vel merket det på flere ting enn kun katodene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå