holde Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 En bekjent av Pappa skal til USA og i den forbindelse kjøpe med et digitalkamera. Jeg har i første rekke tenkt meg Casio Exilim EX-Z4 (Z4u som de har i USA), men om det viser seg at han ikke får tak i dette trenger jeg et alternativ. Har kikket en del rundt, og er ute etter et kamera med kvaliteter som Z4, men kan ikke helt bestemme meg for alternativ. Har du noen forslag? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Pentax Optio S4, eventuelt nye S4i. Gode kamera med samme optikk som Casio (Casio kjøper optikk fra Pentax), bedre fokussystem, bedre hvitbalansesystem og snillere oppskarpingsprosess enn Casio Z4. I tillegg har du TV-ut, noe Casio kameraet har utelatt (må være omtrent eneste digitalkamera i verden som ikke har tv-ut). S4 er også mindre enn Z4. Skjermen er mindre, men mye skarpere og mer behagelig i bruk tross størrelsen. Søk på forumet, så finner du mye info om S4 vs. Z4 og erfaringer fra brukere. Lenke til kommentar
FrankL Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Hei Støtter Afseth jeg, har selv et Pentax og er meget fornøyd med dette. Men husk en ting, den amerikanske modellen av Casio Z4 har ikke videofunksjon. Iflg Casio er denne fjernet pga toll regler i visse stater. Har kameraet både stillbilde- og videofunksjon får de dobbel toll. Tenk og på Garanti og reklamasjonsretten du mister. Kjøp minnekort i USA og få deg kamera her hjemme. Er ihvertfall min mening. All the best FrankL The brain is like a parachute, it wont work unless it`s open Frank Zappa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå