Filius_two Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 HEI BARE LURER Hvor ofte sjekker og skriver dere privatmeldingene deres? Jeg sjekker ca 1 gang i uke. OG får ingen! Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Hei Filius_two! Skjekker vel regelmessig.. Oftar om eg ventar på svar fra noen.. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Det er ikke kommet noen "private meldinger" link i frames-forumet (hint, hint, Amund) så jeg sjekker det nesten aldri, bare når en eller annen ting minner meg på det.... som dette her :smile: Fordi det foreløpig er litt ubeleielig sender jeg heller ikke så mye private meldinger. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Hei Xell! Du sverger til frames versjonen du.. :wink: Lenke til kommentar
xeon Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Hyggelig med private meldinger. Sjekket den nå (hadde 2).. Lenke til kommentar
oXygEn Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 oj der var privatmeldinger ja.. Lenke til kommentar
The 5 element Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Rimelig nye her Hvordan sjekker du privatmeldingen din? Lenke til kommentar
xeon Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Til venstre på siden også Private Meldinger Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 visste ikke at en måtte sjekke private meldinger engang jeg. har fått er par meldinger pr mail, og regnet med at alt ble sendt dit.. 'heldigvis' hadde jeg ingen private meldinger........ Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Quote: On 2002-04-05 10:06, Filius_two skrev:HEIBARE LURERHvor ofte sjekker og skriver dere privatmeldingene deres?Jeg sjekker ca 1 gang i uke.OG får ingen! Jeg sjekker omtrent aldri så send heller en mail eller en ICQ melding dersom du ønsker svar :wink: Skulle vært mulig å disable private meldinger. Dem skulle hvertfall kommet på mail også Lenke til kommentar
Geir Willy Haugen Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Har aldri sjekket mine.. Før nå.. Oi jeg har fått en! ... Fra 17 desember i fjor.. :smile: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Hups! Trodde man fikk beskjed om sånt. Hadde faktisk fått en - fra februar.. Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Privatmeldinger?!? D æven det hadde jeg glemt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå