Gå til innhold

Nye Zire 71?

mykimiko

Anbefalte innlegg

Er dette bare et rykte, eller kommer de faktisk i løpet av to dager? Sjekket palmOne sine sider men kunne ikke finne noen referanser til denslags.. heller ingen andre sider som har skrevet om dette som jeg har kommet over i farta.. :w00t:

Den nye Zire 71 ser ut til å bli digg i forhold til min Handspring Visor Deluxe.. :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
NYE Zire 71? Nå må du nok forklare! Jeg har en Zire 71, og jeg regner da med at om PalmOne skulle lage en ny modell, ville de kalt den nioe annet enn Zire 71...

http://www.amobil.no/art.php?artikkelid=6983&side=1

Står klart og tydelig der at det er "den nye Zire 71". Men bare lurer på hvor de har fått tak i disse nyhetene. Kjekt om de kunne hatt en liste over hvor kildene deres ;)

[RETTELSE] Ser at det står 72 i selve teksten.. sorry. :D

Endret av mykimiko
Lenke til kommentar

Oki. Dog synes jeg ikke forbedringene virket sååå fantastiske, jeg klarer meg fint med det kameraet som er, og det er faktisk ganske vanskelig å holde palmen stille slik at bildet blir så krystallklklart. Bluetooth kan nok være kjekt, men det overlever man da uten, IR holder godt. Dog savner jeg wlan, men det har visst ikke den nye modellen heller. Spaken er byttet ut, og det er nok kjekt. Den utgjør et svakt punkt... :blush:

Dog ville jeg heller anbefale Sony Clié's "billigmodell". En venn av meg kjøpte denne for et par tre uker siden, og den er konge!

http://www.sonystyle.com/is-bin/INTERSHOP....2fUKIT1&Dept=hp

Lenke til kommentar
[quote name='JoachimR' date='27/04/2004 : 14:24'] Bluetooth kan nok være kjekt, men det overlever man da uten, IR holder godt. Dog savner jeg wlan, men det har visst ikke den nye modellen heller. Spaken er byttet ut, og det er nok kjekt. Den utgjør et svakt punkt... :blush:

Dog ville jeg heller anbefale Sony Clié's "billigmodell". En venn av meg kjøpte denne for et par tre uker siden, og den er konge!
[/quote]
Sony sin modell var jo rett og slett stygg IMO :thumbdown:. Den må jo være pen å se på for at du skal kjøpe den.. samt funksjonell.

Bluetooth er et krav, derfor er denne modellen helt perfekt for meg.. nå må jeg bare skrape sammen 6000,-.. så jeg får en Sony Ericsson Z600 og en Palm Zire 72 :love:. Begge to syncer perfekt med Apple sin iSync.
Lenke til kommentar
Bluetooth kan nok være kjekt, men det overlever man da uten, IR holder godt. Dog savner jeg wlan, men det har visst ikke den nye modellen heller. Spaken er byttet ut, og det er nok kjekt. Den utgjør et svakt punkt... :blush:

Sony sin modell var jo rett og slett stygg IMO :thumbdown:. Den må jo være pen å se på for at du skal kjøpe den.. samt funksjonell.

Bluetooth er et krav, derfor er denne modellen helt perfekt for meg.. nå må jeg bare skrape sammen 6000,-.. så jeg får en Sony Ericsson Z600 og en Palm Zire 72 :love:. Begge to syncer perfekt med Apple sin iSync.

Men du får med et fint slags deksel til Sony, veldig funksjonelt også. Når jeg ser på den i forhold til min Zire 71, så synes jeg egentlig de er like stygge/like pene ;)

Men den Z600-telefonen: DEN ER STYGG DEN! Værste er jo at jeg mener det også.. Men den Sonyen, den har jeg forelsket meg i... Vurderer å kjøpe den... Er jo like dyr som Zire 71, men har wlan også..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...