Gå til innhold

AVG popper opp med advarsler om @CoreException

Anbefalte innlegg

Plutselig kom det opp en hel masse advarsler om dette "viruset" (AVG sier det er et virus). samtidig går maskinen tregt, og enkelte program nekter å starte.

Har prøvd å scannet med AVG, samt: http://no.trendmicro-europe.com/consumer/p...ousecall_it.php

Men de finner ingenting.

Jeg finner heller ingenting når jeg søker på google.

Er dette falsk alarm?

Etter at jeg restartet maskinen, har det ikke kommet noen advarsler, og alt er stort sett normalt. Eneste var at jeg hadde store problemer med å koble meg på nett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå skjer det igjen! Etter at systemet har virket normalt et par dager, kommer plutselig de samme meldingene igjen. Jeg skanner med AVG, men ingenting.

Kommer opp meldinger om at alt jeg prøver å starte er infisert, feks iexplorer, AVG, osv. Jeg får ikke startet startsiden.no. Den sier access denied!.

Jeg kan starte Hardware.no...

Begge gangene dette har skjedd har jeg kjørt et java basert program... Noen sammenheng.? Har skiftet til Sunjava. (Det er banken min som har dette programmet, og jeg kjører det hver dag)

Ingen som har noen gode råd?

Synes dette virker alvorlig, og vurderer formatering for å bli kvitt dette, hvis ingen kan gi et svar på det som skjer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...