madammim Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Plutselig kom det opp en hel masse advarsler om dette "viruset" (AVG sier det er et virus). samtidig går maskinen tregt, og enkelte program nekter å starte. Har prøvd å scannet med AVG, samt: http://no.trendmicro-europe.com/consumer/p...ousecall_it.php Men de finner ingenting. Jeg finner heller ingenting når jeg søker på google. Er dette falsk alarm? Etter at jeg restartet maskinen, har det ikke kommet noen advarsler, og alt er stort sett normalt. Eneste var at jeg hadde store problemer med å koble meg på nett. Lenke til kommentar
madammim Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 Kan jo også nevne at brannmuren rapporterer om en masse portscanning. Dette har pågått et par dager, minst. Lenke til kommentar
madammim Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 Nå skjer det igjen! Etter at systemet har virket normalt et par dager, kommer plutselig de samme meldingene igjen. Jeg skanner med AVG, men ingenting. Kommer opp meldinger om at alt jeg prøver å starte er infisert, feks iexplorer, AVG, osv. Jeg får ikke startet startsiden.no. Den sier access denied!. Jeg kan starte Hardware.no... Begge gangene dette har skjedd har jeg kjørt et java basert program... Noen sammenheng.? Har skiftet til Sunjava. (Det er banken min som har dette programmet, og jeg kjører det hver dag) Ingen som har noen gode råd? Synes dette virker alvorlig, og vurderer formatering for å bli kvitt dette, hvis ingen kan gi et svar på det som skjer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå