Gorduz Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Jeg trodde aldri jeg skulle se en artikkel på nynorsk i gamer.no! Jeg er imponert(uten å ta stilling til om nynorsk er bra eller ikke) Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Helt konge! Selv for en østlands fjomp som meg er det bra med litt nynorsk innimellom. :smile: Fikk forresten sjølvmeldinga mi i posten i går. sjølvmelding, konge! iallfall å lenge en får igjen :wink: Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Hei! Kjekt med litt nynorsk,ja.. Hmm..Sjølvmeldinga... Eg har alldri fått noko igjenn.. Må alltid betale..Var kjekt da eg var lærlig og fekk 30% av full lønn og fekk restskatt på 3månedslønner + forsikring på bil og veiavgift samme måned..Og for å ikkje gløyme at eg skulle betale husleige på 2000,-og bensinavgifter,penger til mat og mobiltelefon rekninga..Alt på samme månad..;( Lenke til kommentar
TST Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Er det ikke et krav om en viss andel (husker ikke prosenten) nynorsk i norske medier? :wink: Uansett, så lenge en kan lese det som står er det ikke noe problem. Kommer nok flere artikler på nynorsk framover så lenge kvaliteten på artikkelen holder mål. Det spriter litt opp også. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 eg burde lese fleire artikler og slutta å spamme forumet :smile: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 TST skrev (2002-04-05 18:23): Er det ikke et krav om en viss andel (husker ikke prosenten) nynorsk i norske medier? Hah...da kan æ leksom sei at æ skal ha minst 2 inlægg på Nord-norsk oxo...nehy...ny norsk e nokka drit... (ikke personlig ment) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå