rune11 Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Har nettop kjøpt meg surround høtalere Creative Megaworks 550 THX men får ikke lyd i center høytaleren! Hva er det jeg gjør feil har ett Sounblaster 1024 kort støtter den ikke dette? Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Det finnes 4-kanals versjoner av det lydkortet, og det finnes seks-kanals-versjoner av det lydkortet. På min snart fire år gamle PC, har jeg en fire-kanals-versjon. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Kanskje på tide å finne fram manualen sin igjen? Lenke til kommentar
Huscht Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) Hehe, hvis du bare sitter i windows er ikke det så rart. Prøv å se en dvd-film hvis du har muligheten for dette, eller spille et nytt spill! Da skal du se center'n er med... Hvis jeg ikke husker helt feil så spiller bare WMP og winamp kun i stereo, dvs at du får lyd i alle høytalerene unntatt center. Å høre på musikk i surround er ikke akkurat vanlig... Film er jo noen annet.. der er jo surround et musst Endret 27. april 2004 av Huscht Lenke til kommentar
rune11 Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 Takk for hjelpen!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå