Hoax Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 De er for dyre det er nok det som har brent dem ja...Har kikket innom endel ganger men aldri kjøpt no der, dårlig sjape - hopp i graven. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) Handla litt fra Akersmic, har ikke hatt noen problemer med de personlig. Husker jeg fikk OFP et par dager før release! Endret 1. mai 2004 av djorgen Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Det som er surest er at jeg nettopp har kjøpt meg et sett med Grado SR-125 høreklokker til 2500 kr. I den sjappa. Får bare håpe at de ikke går til helvete... Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 jaja, man får ting billig der nå. masse tilbud på nesten alt. Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Er ikke den sjappa jeg har handlet mest i akkurat men jeg har droppet innom nå og da, eneste grunnen til det er at jeg fikk 15% studentrabatt og da kunne det faktisk lønne seg på nye utgivelser osv. Syntes allikevel det er litt synd at de går konk, men sånn må det jo gå med slike prissettinger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå