Gå til innhold

Akers Mic er konkurs

Anbefalte innlegg

Hørte i går at Akers Mic hadde gått konkurs, og ser nå på nettsidene deres at de har salg i butikken i Akersgata (Oslo). Regner med at det burde være verdt å stikke innom der, jeg kommer hvertfall til å gjøre det i løpet av dagen tror jeg, før de feteste spillene blir utsolgt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For meg gjør det egentlig ingen verdens ting.

Dog litt trist. :cry:

Har aldri handlet der nemlig.

Grunn ? Overprising deluxe.

St.Anger på platekompaniet = 99,- etter en stund

St.Anger på Akersmic = 229,- året rundt.

Forøvrig kan man trekke til enda flere eksempler.

Bruktspillene f.eks. koster jo 400 kroner! :ermm:

Lenke til kommentar

Eneste grunnen til at jeg kunne synes det var litt trist, er at jeg ved minst ett tilfelle fikk et spill i postkassa FØR release datoen, fra Akers Mic.

Utover det har de vært helt hårreisende dårlige, og jeg er bare glad til at de forsvinner. En kamerat bestilte mange filmer og musikk derfra, det meste kom aldri frem, og de gadd ikke si ifra at det ikke var på lager og ikke ville komme inn på tross av at det sto noe helt annet på siten, før han kontaktet dem. Dette skjedde fler ganger, og vi gav begge opp tjenesten for fler år siden.

Lenke til kommentar
kanskje vi hardcore gamer gutta her på forumet skulle starta opp en seriøs dataspill butikk?? Den sjappa hadde blitt FET!! :thumbs:

:laugh:

Spørs det, dga01, så mange jeg kjenner som bare laster ned piratkopierte spill fra nettet, og aldri kjøper et eneste spill.

Norge er faktisk på europatoppen når det gjelder andel kopiert programvare i forhold til kjøpt...

Lenke til kommentar
kanskje vi hardcore gamer gutta her på forumet skulle starta opp en seriøs dataspill butikk?? Den sjappa hadde blitt FET!!  :thumbs:

Spørs det, dga01, så mange jeg kjenner som bare laster ned piratkopierte spill fra nettet, og aldri kjøper et eneste spill.

Norge er faktisk på europatoppen når det gjelder andel kopiert programvare i forhold til kjøpt...

Jaha, kan du vise til noe/noen som støtter denne uttalelsen?

Lenke til kommentar

Det er jo ikke mer en et par år siden sist de gikk konk, men da ble de vel reddet i siste sekund. Er litt synd, har vært fast kunde på Akers Mic på ski siden butikken åpnet. Men det kan jo hende at det har hjulpet å være fast kunde. Har fått mye rabatt i den butikken.

Lenke til kommentar
kanskje vi hardcore gamer gutta her på forumet skulle starta opp en seriøs dataspill butikk?? Den sjappa hadde blitt FET!!  :thumbs:

Skulle jeg også likt å se.

Kanskje mener han poll'en som var for en stund siden.

Lenke til kommentar

Skulle jeg også likt å se.

Kanskje mener han poll'en som var for en stund siden.

Uten å ha noen konkrete tall å vise til, vil tro ganske mange sitter med MYE mer piratkopier enn orginaler. Sånn er det iallefall rundt i min omgangskrets..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...