Gå til innhold

Clas Ohlson headset


Anbefalte innlegg

Vel, i mine øyne er du litt småteit hvis du handler et maksimalt prispresset produkt på Clas Ohlson og forventer ytelser på tilsvarende produkter fra merkevareprodusenter.

 

Verktøy, kontakter, pærer osv er helt greit der, men jeg forventer ikke noe som helst fra komponenter som f.eks hodetelefoner eller stereosystemer kjøpt derfra, og handler det derfor ikke. Ikke kom her og klag på Clas Ohlson, de gjør akkurat det de markedsfører, nemlig hardt pressede priser på produkter av billigste sort, og mye av det de har er jo slettes ikke så dårlig heller, men hvis du anser deg selv for å være teknisk oppegående, bør du kunne vite at hodetelefoner til 99 kroner ikke kan forventes å innfri all verdens forventinger uansett om du handler på Rema eller Clas Ohlson.

 

Apropos Shanling, klikk på bildet, så kan du komme inn i en engelsk versjon ;)

Endret av perbl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke helt enig med dere! Jeg har testet mange høretelfoner på Clas Ohlson og jeg kan bare konkludere med at det er DYRT og dårlig; ikke billig og dårlig. For de 350 kr som de søpple høretelfonene koster der, kan du f eks kjøpe de døds bra Koss Sporta Pro eller Porta Pro på nettet.

Lenke til kommentar
Er ikke helt enig med dere! Jeg har testet mange høretelfoner på Clas Ohlson og jeg kan bare konkludere med at det er DYRT og dårlig; ikke billig og dårlig. For de 350 kr som de søpple høretelfonene koster der, kan du f eks kjøpe de døds bra Koss Sporta Pro eller Porta Pro på nettet.

hehe, men da har jo du erfart at CO ikke selger noe kvalitet. Eneste jeg har kjøpt der i gården er litt verktøy og bits til verktøy...... det funker fortsatt fint..... men elektronikk + + er bare søppel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...