Gå til innhold

Clas Ohlson headset


Anbefalte innlegg

Styr unna AP-300VR headset med mic på Clas Ohlson, hvis du har tenkt å bruke denne til noe annet enn å høre på tale. Lyden er ræva. Rett og slett! Ikke bass og ikke diskant!

 

322762B_Sw4.jpg

 

 

Det eneste headsettet egner seg til,er telefonbruk som skype og teamspeak.

 

 

Lyden i mikken er ikke så verst.

 

Settet har "bak på nakke" bøyle, og på mine ører, som er ganske normale, gnager plasten!

 

 

Kanskje det ikke går ann å forvente mer til denne prisen.

 

Settet er spesifisert til å gjengi 20- 22KHz. Med super bass sound. Sannheten er at det ikke finnes bass i hele tatt!

 

Pris 99kr.

 

 

Tror jeg må fikse mitt gamle sennheiser headset heller.

 

 

 

 

 

MVH Øyvind

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, trodde nå ikke det da! Trengte bare et billig headsett til å spille BFV med. Men trodde nå at lyden ikke var så dårlig.

 

 

Vanligvis styrer jeg unna alle produkter som inneholder digital-lyd, turbo, mega og super bass osv.

 

Men med student økonomi.... Dyrt å være fattig!! hihi

 

 

 

Sennheiser er i en egen klasse!

 

 

MVH Øyvind

Lenke til kommentar
Var på Clas Ohlson og det så rett å slett billig ut, så det for meg.

"MADE IN CHINA"

Hadde aldri kjøpt de uansett.

"Made in China" er slettes ikke ensbetydende med dårlig kvalitet. Dette er en myte. Hvis du tar en nærmere titt på de fleste elektronikk-komponenter (både innen data og hjemmeunderholdning) som selges idag så vil du oppdage at de er produsert i Japan, Kina, Taiwan eller andre asiatiske land. Da snakker jeg også om produkter fra anerkjente produsenter utenfor Asia. De designes utenfor Asia, men de produseres der fordi produksjonsutgiftene er mye lavere. Din 'risikerer' f.eks. at din neste Intel prosessor er produsert i Kina, fordi Intel bygger en ny avansert mikroprosessor fabrikk der i Cheng Du.

Lenke til kommentar
Var på Clas Ohlson og det så rett å slett billig ut, så det for meg.

"MADE IN CHINA"

Hadde aldri kjøpt de uansett.

"Made in China" er slettes ikke ensbetydende med dårlig kvalitet. Dette er en myte. Hvis du tar en nærmere titt på de fleste elektronikk-komponenter (både innen data og hjemmeunderholdning) som selges idag så vil du oppdage at de er produsert i Japan, Kina, Taiwan eller andre asiatiske land. Da snakker jeg også om produkter fra anerkjente produsenter utenfor Asia. De designes utenfor Asia, men de produseres der fordi produksjonsutgiftene er mye lavere. Din 'risikerer' f.eks. at din neste Intel prosessor er produsert i Kina, fordi Intel bygger en ny avansert mikroprosessor fabrikk der i Cheng Du.

hehe...godt sagt :thumbup:

Lenke til kommentar
Var på Clas Ohlson og det så rett å slett billig ut, så det for meg.

"MADE IN CHINA"

Hadde aldri kjøpt de uansett.

"Made in China" er slettes ikke ensbetydende med dårlig kvalitet. Dette er en myte. Hvis du tar en nærmere titt på de fleste elektronikk-komponenter (både innen data og hjemmeunderholdning) som selges idag så vil du oppdage at de er produsert i Japan, Kina, Taiwan eller andre asiatiske land. Da snakker jeg også om produkter fra anerkjente produsenter utenfor Asia. De designes utenfor Asia, men de produseres der fordi produksjonsutgiftene er mye lavere. Din 'risikerer' f.eks. at din neste Intel prosessor er produsert i Kina, fordi Intel bygger en ny avansert mikroprosessor fabrikk der i Cheng Du.

Det vet jeg, men jeg tror alle forstod hva jeg mente når jeg sa "made in China" ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...