toretors Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Minnet litt om en ethernet-killer Lenke til kommentar
daffyd Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) Slike produkt er blitt omtalt (og testet) i andre publikasjoner for lenge siden. Dere kan f.eks. lese en test av et tilsvarende produkt hos dinside.no (Det ble testet i februar 2003, så det er sikkert litt som har skjedd siden da) Endret 27. april 2004 av daffyd Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Genialt produkt dette, men hastigheten er ikke stort å skryte av enda.. Ville nesten tro at det kunne skape problemer, med sikringer, siden det er flere kurser i et hus, men det har de vel sikkert testa da.. Lenke til kommentar
FX Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Er ikke no nytt dette nei personelig testet jeg det for over 1 år siden Og det fines alerede på markede i norge http://komplett.no/k/kl.asp?bn=10292 Men det som er problemet i norget er at de fereste har N-leder i strøm nettet i huset Altså det er beregnet på net Med 400V,siden man altid har en N leder som er lik i hele huset jeg kan få en anen til å forklare det bedre seinere Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Seriøst 14 millibits per sekund? Ikke mye å skryte av det nei. Tipper nok heller at det dreier seg om en skrivefeil! Lenke til kommentar
data-smurf Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 kan man bare plugge den i en stikk kontakt , sette i en TP inn til pcen.. å dermed så kan man linke? Lenke til kommentar
simes Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Seriøst 14 millibits per sekund? Siden en bit er den minste enheten, tror jeg nok ikke det.. Lenke til kommentar
tmkaldheim Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Hørtest tøft ut. Men det er nok snakk om 14 megabits per sekund ikkje millibits Lenke til kommentar
laerda Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Seriøst 14 millibits per sekund? Siden en bit er den minste enheten, tror jeg nok ikke det.. det er nok bits jo, det er det det vanligvis oppgis i det er om det er Mega eller milli som kan diskuters Lenke til kommentar
tore- Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Kan bli veldig interessant for skoler og byggninger dette.Lurer litt på hvordan det går med selve strømnett utviklingen, kommer lyse og de andre ut med strømenett Internett snart? Kunne kanskje vært et forslag til hw.no å gjøre en reportasjen på nettopp dette. Nå tenker du vel feil? Ikke når maks antall pcern en kan koble til er 253, og når det pratiske var 10? Lenke til kommentar
zup Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Kan bli veldig interessant for skoler og byggninger dette.Lurer litt på hvordan det går med selve strømnett utviklingen, kommer lyse og de andre ut med strømenett Internett snart? Kunne kanskje vært et forslag til hw.no å gjøre en reportasjen på nettopp dette. Nå tenker du vel feil? Ikke når maks antall pcern en kan koble til er 253, og når det pratiske var 10? Sier "Kan bli" deg noe? Lenke til kommentar
Mosess Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Søtt, tror man kunne forske litt på dette.. senere vil nic være integrert i strømkabelen til pc'en.. bare koble i en kabel! Så vil jeg ha integrert støtte for bluetooth på hovedkort... så tast og mus ikke trenger å kobles til engang... Sette fra seg datamaskinen, koble i etherpower-pluggen og dytte inn skjermkabelen (som også dobler som strøm til skjermen) hvis man finner et godt konsept til trådløs lyd så er mye gjort! hurtig-lan pc!! Lenke til kommentar
ZF- Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) Dette er gammelt nytt. Endret 27. april 2004 av nettverkseksperten Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Husker å ha hørt om dette før. For min egen del er det uaktuelt å gå til 14 Mbits hastighet, men noen praktisk bruk vil det vel muligens ha? Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Husker å ha hørt om dette før. For min egen del er det uaktuelt å gå til 14 Mbits hastighet, men noen praktisk bruk vil det vel muligens ha? For bruk mot ADSL så er nok 14Mbits ganske bra vil jeg tro Lenke til kommentar
Gjest QbeC- Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Genialt sier jeg bare Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Vel, kan sikkert være praktisk hvis man vil sette opp et LAN i nabolaget raskt og enkelt, og ikke styre med trådløst eller kabeltrekking. Lenke til kommentar
Beo Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Dette er 100% til å få internett inn i stua Tenker på Dreambox parabol tuneren min. trenger ikke drivere engang. kan bruker det som er innebyggd i boksen. Der er iallefall 14 Mbit nok Lenke til kommentar
MeG^ Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 kan ikje skjønne hva som stopper signalene i eit koblingsskap. Både sikringene og kW/h-telleren sender jo strømmen rett igjennom, er jo ikkje noen enorm motstand i de. Er vel heller avstanden i PR/PN-lednongene som er til hinder Lenke til kommentar
inlimbo Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 zeph, alle veit at m er milli og M er mega. Du treng ikkje skryte på deg nokke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå