apple Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Jeg overfører mp3 via bluetooth. Når filene blir større en normalt ( 3- 5.5 mb ), får jeg melding om at det ikke er nok minne på telefonen noe som det er. Jeg kan selvfølgelig komprimere filen ytterligere, men kvaliteten vil da naturligvis bli dårligere. Er det noen som har hatt tilsvarende problemer og funnet løsninger på dette? Lenke til kommentar
ewt Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Bare finn direkte fram til minnekortet gjennom Windows Utforsker, slik at du slipper å "mellomlagre" i telefonminnet. Tror forresten du hadde fått svar hvis du hadde søkt *litt* Lenke til kommentar
apple Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 Fant ut det ganske raskt at filen må lagres direkte i minnekortet. Problemet er der fortsatt. Sist jeg prøvde hadde både telefonminnet og minnekortet nok plass for filen. Filen var forøvrig på 6,8 mb. Lenke til kommentar
apple Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 Bruker mac og ikke pc, men valgmuligheten er også på mac. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå