Gå til innhold

HL2 planlagt å slippes på sensommeren...

Anbefalte innlegg

-Status of HL2: According to Gabe, currently they let people play-test the game, to balance the chapters better. They have noticed, that most of the tester spent a lot of time in playing with the physics, so they may increase the number of these little parts. He also said that they are planning to release it in Late summer this year and he apologized for septemer 30. he also said, that the stolen code wasn't the reason for the delay, they had a bad scheduelin.

http://www.halflife2.net/forums/showthread.php?t=21113

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
and he apologized for septemer 30. he also said, that the stolen code wasn't the reason for the delay, they had a bad scheduelin.

De folka er fulle av piss! Jeg husker en uke før 30.sept at han fremdeles sa at datoen ikke var endret. Visste han liksom ikke at de ikke klarte slippe spillet den 30. når det var 7 dager igjen? Kjøss meg i ræva. Drit og dra. Jeg gledet meg, men ble selvfølgelig skuffet.

Joda, jeg kjøper spillet når det kommer i butikken, men inntil da så driter jeg i hva de sier fra nå av.

Lenke til kommentar

Joda, jeg kjøper spillet når det kommer i butikken, men inntil da så driter jeg i hva de sier fra nå av.

Enig med tacomodo. Tar all informasjon angående HL2's utgivelses dato med en klype salt. Har mistet all tilliten. Kommer den så kommer den.

Lenke til kommentar
-Status of HL2: According to Gabe, currently they let people play-test the game, to balance the chapters better. They have noticed, that most of the tester spent a lot of time in playing with the physics, so they may increase the number of these little parts. He also said that they are planning to release it in Late summer this year and he apologized for septemer 30. he also said, that the stolen code wasn't the reason for the delay, they had a bad scheduelin.

http://www.halflife2.net/forums/showthread.php?t=21113

De har jo planlagt å slutte med HL2 og har jeg hørt da de så at noen har fått koden der, men det var altså bare tull det da.

Lenke til kommentar

Å legge HL2 på hylla ville aldri ha skjedd. Spesielt ikke etter at de har brukt hva, 200-300 millioner dollar på prosjektet (eller var det kroner. Er så mye som sirkulerer at det er ikke så lett å holde alt på plass)

Jeg tror ikke en døyt på noen lanseringsdatoer før absolutt alle parter (Valve, Vivendi, Dev teamet) konfirmerer det. Og ikke før en god dose spillanmelderer har fått tilbud om preview.

Det kommer når det kommer..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...