lugah Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 På skolen min så skal vi ha "prøve" muntlig eksamen, der vi skal finne ut hvordan det er og ha muntlig eksamen. Det vi får av karakter telles veldig! Det er dårlig... Fikk nettop vite at jeg har kommet opp i Engelsk Muntlig! Noen som vet om noen sider på internett der man kan lese engelsk pensum 10klasse? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Å snakke engelsk er jo enkleste saken i verden! vet ikke selv hva eg kommer opp i eksamen men håper at det blir engelsk... Lenke til kommentar
lugah Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 ja, det er lett... men jeg er på skolen nå og har ikke engelsk bok her... å lurte på om det var noen setder på nettet jeg finner tekstene til pensum i 10 klasse! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 engelsk muntlig er tull, det meste går ut på å lytte til en kassett eller CD, også gjennfortelle noe av det du har hørt, altså like mye en test av din forståelse av engelsk som faktiske tale kunnskaper...såre enkelt... Lenke til kommentar
knutby Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Ta en runde på howstuffworks.com Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 *håpepå å komme opp i engelsk på eksamen* Enkleste faget i verden, sammen med gym Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 *håpe også på å komme opp i engelsk* <skrytemodus> fikk 6er på en engelsk stil nettopp </skrytemodus> Lenke til kommentar
Plex! Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 *håpe også på å komme opp i engelsk* <skrytemodus> fikk 6er på en engelsk stil nettopp </skrytemodus> <neppe skrytemodus> Engelsk er lett da, har hatt 6 i 3 fulle skoleår på rad nå. Har fått ikke fått annet enn 6 på over 1 år <neppe skrytemodus> Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Vi har heldagsprøver nå. Hadde 3MX i går. Til fredagen har jeg 3FY. Det er joe heile den fordømte boka jo. Over 300 A4 sider med masse invikla fysikk. Engelsk er i det minste ikke så mye å lese til før prøva da. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Chitt-chat tar dere i SO3 folks Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg