CNesset Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Jeg er en nybruker her på hardware så jeg kan ikke så mye Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Hei, og velkommen Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Hehe, denne tråden har like dårlig emnefelt som den som ble stengt, og denne er i tillegg feilpostet Men det gjør ikke noe. Vi har alle vært nye før Jeg anbefaler deg å lese retningslinjene, og da spesielt punkt tre om bruk av emnefeltet. Det er ganske selvforklarende. Skulle du fortsatt være litt usikker så er det bare å sende meg en PM (se PM ikonet under innlegget mitt ). Dette gjelder i alle situasjoner hvor det er noe du lurer på - jeg tilbringer alt for mye tid her på forumet, så med mindre det er midt på natta skal det ikke være noe problem å få tak i meg Men siden denne tråden er feilpostet (med dårlig relevans), og med dårlig emne må jeg stenge den, men som sagt: nøl ikke med å sende meg en PM hvis det er noe du lurer på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg