Supervisor Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Hei. Jeg skal kjøpe LCD skjerm og lurer på hvilken DVI kabel bør jeg kjøpe - han/han, han/hun eller hun/hun? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 en hanhund:) Klin til på en dual kabel da Lenke til kommentar
dezibel_26 Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 dual kabel? forklar please Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) Singel link og dual link har ikke noe med kvaliteten på datan som overføres. Det har derimot noe å si på hvor mye data som kan overføres. trykk her for engelsk side Jeg anbefaler dual fordi da har du en kabel for dine fremtidige skjermer og prisforskjellen er ikke stor. Men jeg påpeker at single link er mer en godt nok for 17" og 19" skjermer Endret 27. april 2004 av oivind_dahle Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) Litt uenig med Øivind her (eller, mer en presisering av Øivinds innlegg). Det er bedre å bruke pengene på en kvalitetskabel som er singel, enn å kjøpe noe billig dritt som er dual. Seff er det kongen på haugen med kvalitets dual kabel, men kabel er ikke kabel Endret 27. april 2004 av enden Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 når du først kjøper en kabel kjøper du jo seff kvalitetskabler. Trodde det var underforstått jeg ..... Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Så du sa du skulle kjøpe den LG-skjermen, på min fulgte det med en dvi og en analog kabel(pluss at jeg kjøpe en ved siden av kjedelig!) Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 skikkelig ot: Lessthanjake: snakker vi om kjempe tilbudskjermen fra printerrefill her? Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 ja, kablene lå inne i orginalesken fra LG, men det var når jeg kjøpte fra Komplett, men burde ikke være noe forskjell her? Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 skikkelig ot: Lessthanjake: snakker vi om kjempe tilbudskjermen fra printerrefill her? Hvilken skjerm er dette? Noen link eller? Og gjelder eventuelt tilbud enda? Sorry for off topic'n... des,OUT! Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Hvilken skjerm er dette? Noen link eller? Og gjelder eventuelt tilbud enda? http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=235780 Slutt på ot. Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 Så du sa du skulle kjøpe den LG-skjermen, på min fulgte det med en dvi og en analog kabel(pluss at jeg kjøpe en ved siden av kjedelig!) Ja, skal kjøpe LG. Takk for info.... Da slipper jeg å tenke på kabelen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå