jh_ Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Jeg bruker endel 3d-applikasjoner, spesielt 3ds max. Skjermkortet jeg har fra før av er GeForce ti4800, det fungerer greit til det meste, men det sliter med 3ds max. Prøvde det i maya, motionbuilder og endorphin uten problemer. Så jeg lurer på, er det noen som har noen erfaringer/anbefallinger til et skjermkort som fungerer bra i 3dsmax. Ti4800 sliter når jeg har 200000 polys bare Lenke til kommentar
TDK Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Jeg kan lite om dette , men kansje Quadro serien til nVidia eller FireGL serien til ATI? Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 Ja, har hørt om FireGl i forbindelse med 3ds max. Skal prøve å sjekke ut litt om det Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Har selv hatt mulighet til å prøve Ati FireGL og 3dLabs wildcat kortene. Må si det er en del forskjell i rendertid og polymax. Bruker maya 5, men renderene er stort sett de samme som i 3dsm. Har du pengen burde du gå for et av de dyrere 3dLabs kortene, men ellers er Ati sine svært bra. Har aldri prøvd nvidia quadro(?) kortene, så med de vet jeg ikke... Lenke til kommentar
3dRacer Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Bruker Wildcat VP880pro 256 mb ram, helt ok til 3dstudio, men den duger ikke til noe annet. Du burde satse på Quadro korta, Ati sliter med drivere... Lenke til kommentar
Kløno Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 har du sett etter om du kan softmodde kortet du har. Prøv å søk på Autodesk sine diskusjons-sider. Det kunne være verdt et forsøk, siden Quadro kortene er så dyre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå