Gå til innhold

Røyking (tobakk)


pgdx

Anbefalte innlegg

røyking er patetisk uansett hvordan man vrir og vrenger på det.

 

Det er BARE ulemper med det.

 

Ok, du kjøper noe som du suger på for å få RØYK i lungene, hvor patetisk er ikke det? Man skader seg selv, det koster alt for mye, gule tenner, gule fingre, ETC..

 

Nei, røyking er UT :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det sier alle... At det plutselig lukter svette og diverse gasser, men de eksisterer ikke på de stedene jeg vanker... Hvor må jeg gå for å finne dette?

Om du ikke har lagt merke til dette tror jeg ikke du er mye på byen i helgen. Når det er mye fulle folk sammlet på en liten plass begynner luktene å sive. Slik er det bare. Forskjellen nå er at røykelukta ikke dekker over dem.

Lenke til kommentar
røyking er patetisk uansett hvordan man vrir og vrenger på det.

 

Det er BARE ulemper med det.

 

Ok, du kjøper noe som du suger på for å få RØYK i lungene, hvor patetisk er ikke det? Man skader seg selv, det koster alt for mye, gule tenner, gule fingre, ETC..

 

Nei, røyking er UT :ermm:

Fordelen er jo at det er kult og man kan gjøre James Dean imitasjoner :D

Lenke til kommentar

Begynn å røyk i dag! Røyking er godt, ikke spesielt usunt og det gjør deg god til sinns. Som en annen fyr sa, det er ingenting så godt som en røyk etter middag, eller jo, kanskje om morgenen.

 

Og så ser man jo litt macho ut med en sigarett i kjeften. Man bør i alle fall venne lungene til røyking, så når ei pen jente byr deg på en sigarett hoster du i hvertfall ikke ;)

Lenke til kommentar
Gunners,29/11/2004 : 15:02] Røyking er så VANVITTIG idiotisk... enig i at mange skal være tøff og senere ikke klarer å slutte men alle de andre.. skjønner ikke hvorfor, hvorfor kaste vekk 450 kr i måneden på noe du ikke har vært avhengig av?

Ha --- HA!

 

Man kaster ikke bort penga, man bruker dem på noe godt. Det er ikke slik at alle som røyker vil slutte.

 

Til alle som sier røykerne er patetisk; dere er en gjeng dårer..

 

Edit: Dr.X: Hvem i helvete er det som definerer hva som er patetisk? Du er patetisk.. med dine elendige argumenter for hvorfor røykere er patetiske.. Jeg røyker av fri vilje, jeg liker lukta og håper på at flere begynner å røyke..

 

Når flere røykere ilag på fest er det knallkoselig.. :yes:

Endret av Ingardj
Lenke til kommentar
Jeg syntes både røyk og snus er fullstendig patetisk, og tror totalforbud av røyk i Norge ville vært bra, så vi kunne blitt kvitt styggedommen om en del år. (nesten)

Ja så forbyr vi alkohol med det samme siden den er årsak til flere drap og familietragedier enn noe annet rusmiddel . :hmm:

Det er mye som tyder på at det er sunt å drikke et glass rødvin iblant.

 

 

De fleste amerikanere dør av røyking og overvekt

 

Tall

 

I 2000 døde 435 000 amerikanere på grunn av tobakksinhalering, noe som tilsvarer 18 prosent av de som døde av risikofylte aktiviteter.

 

Til sammenligning døde 400 000 av stillesitting og dårlig mat, noe som utgjør 16,6 prosent, mens bare 3,5 prosent døde av alkohol - som er den tredje vanligste dødsårsaken.

 

 

Jeg sier ikke at alkohol er sunt, men det er ikke like avhengighetsskapende som det røyk er.

 

Jeg tror ikke at alkohol skaper like store helseproblemer som det røyk/nikotin/snus, gjør. Jeg forstår ikke hvorfor folk røyker for å dø.

 

Jeg røyker av fri vilje, jeg liker lukta og håper på at flere begynner å røyke..
Likte du røyken fra første stund, fra første trekk ?

 

Men for all del, la folk røyke seg til døde, så lenge jeg kan gå på byen uten å bli forgiftet av giften dere spyr ut.

Endret av T.F.T
Lenke til kommentar
Jeg syntes både røyk og snus er fullstendig patetisk, og tror totalforbud av røyk i Norge ville vært bra, så vi kunne blitt kvitt styggedommen om en del år. (nesten)

Ja så forbyr vi alkohol med det samme siden den er årsak til flere drap og familietragedier enn noe annet rusmiddel . :hmm:

Det er mye som tyder på at det er sunt å drikke et glass rødvin iblant.

 

 

De fleste amerikanere dør av røyking og overvekt

 

Tall

 

I 2000 døde 435 000 amerikanere på grunn av tobakksinhalering, noe som tilsvarer 18 prosent av de som døde av risikofylte aktiviteter.

 

Til sammenligning døde 400 000 av stillesitting og dårlig mat, noe som utgjør 16,6 prosent, mens bare 3,5 prosent døde av alkohol - som er den tredje vanligste dødsårsaken.

 

 

Jeg sier ikke at alkohol er sunt, men det er ikke like avhengighetsskapende som det røyk er.

 

Jeg tror ikke at alkohol skaper like store helseproblemer som det røyk/nikotin/snus, gjør. Jeg forstår ikke hvorfor folk røyker for å dø.

 

Jeg røyker av fri vilje, jeg liker lukta og håper på at flere begynner å røyke..
Likte du røyken fra første stund, fra første trekk ?

 

Men for all del, la folk røyke seg til døde, så lenge jeg kan gå på byen uten å bli forgiftet av giften dere spyr ut.

Tja snu det på hode da , jeg røyker 2-3 pakker pr uke , det blir ca 100- 150 røyk det , hva med en som drikker2- 3 flasker pr uke eller 100- 150 drinker pr uke :)

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Gunners' date='29/11/2004 : 15:02'] Røyking er så VANVITTIG idiotisk... enig i at mange skal være tøff og senere ikke klarer å slutte men alle de andre.. skjønner ikke hvorfor, hvorfor kaste vekk 450 kr i måneden på noe du ikke har vært avhengig av?

450kr i måneden? Vært i Russland eller? For 450 kr i Norge får du, hmm... hakke peil, røyker ikke... men kan tippe en slikk og ingenting!

Lenke til kommentar
Bruker ca 10 pakker for mnd det blir ca 1600 kr med papir , når jeg kjøper på svalbard betaler jeg ca 120 kr for det samme , en forskjell på 1480 kr

Folka må jo ha noe å gjøre på Svalbard også. Eller er det et lokalt tiltak for å få økt global oppvarming, slik at også Svalbard kan få bedre klima?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...