Syar-2003 Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Mad_man : Ingen kommentar til folk som ikke tørre bak øra ...eller skjønner ironi . For mye anti innlegg i denne tråden . Ta deg en bolle fyr, gikk sansynligvis på skulen før du i det heile tatt var påtenkt. Men les tråden fra A til Å, så skjønner du poenget mitt. Og det er FAEN ikkje mykje ironi inni her...(seff er det unntak) visst faen skjønner eg ironi. Kan mate alle innlegga med ødeleggandes ironi eg... Skulle eg gått inn på en alkoholtråd og hetsa alle som drakk for å vere idiota som kunne dra seg en viss plass med vindusspylervæskeånden sin, og den elendige oppførselen sin, kalt alle sammen for alkoholisert avskum, og pressa inn masse informasjon om kor mange hjerneceller en mister for kver slurk en tar, i tillegg til for ikkje å snakke om leveren som hadde skrumpa inn og så hadde du krepert før du i det heile tatt hadde klart å sagt sjukebil tre ganger baklengs? Skulle eg virkelig det? Ehmm ! Ta deg en bolle selv du, var nemlig ferdig utdannet og i jobb når du lå i magen til mora di jeg. ( Hvis det som står i sigen din stemmer ) Leser du selv tråden fra A til Å, så burde du skjønt at jeg er en røyker og ville ha inn noen fordeler med røyking. Tross alt : Trådstarter spør om det er patetisk å røyke ,og "Noen som kan forsvare røyking? Jeg er virkelig sugen på noen gode argumenter for røking av tobakk. " Er for mye kritikk og nedrakking på røykere for tiden , og denne tråden ble ikke noe unntak til det. Masse tåpelige svar fra anti/ikke røykere , stikk motsatt til det orginerende spørsmålet. Siden det egentlig ikke er noen fordeler , ble det ironi/humor om "det positive ved å røyke" ( selvironi fra en røyker) i det inlegget jeg skrev som "quotes" flere ganger . Virker Ikke som det er mye voksne folk i dette forumet , og iallefall ikke blandt de som har skrevet i denne tråden. Hvis du føler deg voksen i en alder av 21 tyder ikke svaret du kom med over på det egentlig. En annen ting er at hvis du leser "skikkelig" det forrige jeg skrev svarte jeg på mad_mans innlegg , ikke ditt . .... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Jeg røyker ikke selv, og jeg har overhodet ikke tenkt å begynne heller. Men jeg synes faktisk røyken/lukten av denne som brer seg i et rom (eller ute) fra én rullings faktisk er god! Liker du askebegerånde også? Nei. Mye røyk er bad. En snev av røyk i lufta synes jeg lukter godt. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Røyking er tåpelig, idiotisk og bare så utrolig dumt. Jeg ville personlig aldri hatt en kjæreste som røyket pga av at jeg er så sterkt imot det. Røyk lukter vondt osv. Syns det er dritbra at det skal bli slutt på røyking på byen. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) Ehmm !Ta deg en bolle selv du, var nemlig ferdig utdannet og i jobb når du lå i magen til mora di jeg. ( Hvis det som står i sigen din stemmer ) Leser du selv tråden fra A til Å, så burde du skjønt at jeg er en røyker og ville ha inn noen fordeler med røyking. Tross alt : Trådstarter spør om det er patetisk å røyke ,og "Noen som kan forsvare røyking? Jeg er virkelig sugen på noen gode argumenter for røking av tobakk. " Er for mye kritikk og nedrakking på røykere for tiden , og denne tråden ble ikke noe unntak til det. Masse tåpelige svar fra anti/ikke røykere , stikk motsatt til det orginerende spørsmålet. Siden det egentlig ikke er noen fordeler , ble det ironi/humor om "det positive ved å røyke" ( selvironi fra en røyker) i det inlegget jeg skrev som "quotes" flere ganger . Virker Ikke som det er mye voksne folk i dette forumet , og iallefall ikke blandt de som har skrevet i denne tråden. Hvis du føler deg voksen i en alder av 21 tyder ikke svaret du kom med over på det egentlig. En annen ting er at hvis du leser "skikkelig" det forrige jeg skrev svarte jeg på mad_mans innlegg , ikke ditt . .... Temaet var "fordeler" ved røyking. Ikkje kvar og en sin personlige meining om en bestemt ting. som dårlig lunger, og askebegerånde osv... Koffor skal denne tråden bli ødelagt av folk som ikkje kan holde seg for god å svare på ting på en skikkelig måte. Ergo, dei som ikkje røyker...ikkje skriv her...dei kan jo egentlig ikkje vite "fordelene" med røyking uansett. DET var mitt poeng. og om du er så gammel som du seier gjenstår å sjå. Syns ikkje eg har oppført meg dårligare enn en gjennomsnittlig alder i en holmgang debatt. Stemmer det at du svarte mad mans innlegg. Men kem du skreiv om i innlegget hans? han sjøl? I så tilfelle må nok en av oss tilbake igjen i norskundervisning, for slik eg forstod det svarte du _han_ på at du ikkje kunne dele ut ironiske setninger til alle _oss andre_. Og viss ikkje det var det du meinte. så vennligst omformuler deg eller foklar nærmare.. Now, how's that for a 21-year-old. Røyking er tåpelig, idiotisk og bare så utrolig dumt. Jeg ville personlig aldri hatt en kjæreste som røyket pga av at jeg er så sterkt imot det. Røyk lukter vondt osv. Syns det er dritbra at det skal bli slutt på røyking på byen. _slike_ ting syns eg tråden kunne ha vert foruten... Endret 30. april 2004 av Whiteshit Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Røyking er tåpelig, idiotisk og bare så utrolig dumt. Jeg ville personlig aldri hatt en kjæreste som røyket pga av at jeg er så sterkt imot det. Røyk lukter vondt osv. Syns det er dritbra at det skal bli slutt på røyking på byen. _slike_ ting syns eg tråden kunne ha vert foruten... "Jaok". (jeg har null toleranse for røykere som blåser den jævla røyken midt oppi ansiktet mitt) Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 og det du svarte for der var en "fordel" med røyking fordi at? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 og det du svarte for der var en "fordel" med røyking fordi at? Jeg svarte ikke fordi det skulle være en fordel ved røyking. Jeg svarte på topicen i denne tråden, og svarte meg enig med trådstarter. Du skjønner, jeg klarer å holde meg on-topic jeg. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) Noen som kan forsvare røyking? Jeg er virkelig sugen på noen gode argumenter for røking av tobakk. Begynn å ro.... Endret 30. april 2004 av Whiteshit Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Noen som kan forsvare røyking? Jeg er virkelig sugen på noen gode argumenter for røking av tobakk. Begynn å ro.... ]Jeg sitter her og har ikke noe å gjøre, så jeg lurte på om det var flere som synes røyking er ikke annet enn patetisk. Røyking (tobakk), Patetisk? Her har du to eksempler. *gi årene tilbake til Whiteshit, og le forsiktig.* Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) Fordeler: Røyk ånde er ti ganger bedre enn dagen etter ånde generert av "på fylla" som ble nevt og kebab med hvitløk eting på veien hjem klokka fire om morgenen. Røyking dreper ikke millioner av hjerneceller som alkohol gjør . Vil heller ha dårlig pust når jeg går i trapper i 70 åra enn å få hjelp til å tørke meg i ræva fordi hjernecellene er borte . Alltid lett å innlede en samtale med folk (da man har noe til felles) . Dette inkluderer damer selvfølgelig , og ikke i en på byen situasjon. Flere pauser på jobben uten å få dårlig samvittighet eller bli oppfattet som lat. De som tar en 5 minutter , men ikke for å røyke blir sett på som late. Har alltid tilgang til lighter fyrstikker , hvis man skulle være utenfor allfarsvei og blir overrasket av snøstorm . Man slipper da Robinson Crusoe metoden med pinne spinning og blemmer i hånda for å lage et bål . Trenger man å ordne noe privat i arbeidstiden sier man bare til sjefen at "har gått tom ,jeg må ut en tur å kjøpe røyk" . "Greit" sier han og tenker ikke noe mere på det. Drar da på datakjeden og kjøper en ny harddisk .(eller annen butikk i nærheten). whiteshit!! Siden du tydligvis ikke har lest grundig alle inleggene får jeg quote mitt eget føste innlegg. Til alle ,respekter trådstarters poeng/spørsmål . Er røyking patetisk : Svar ja/nei . Jeg svarer nei . Offtopic: Derimot å drikke seg full på alkohol kan være patetisk . Noen ganger er det det ja , kommer an på omstendighetene . Ontopic: Og din oppfordring om jeg skal bevise til deg min alder blir det litt vanskelig over denne kommunikasjons kanalen . Du får ta mitt ord på det . Ser du i min signatur er min fødselsdag 6 Februar 1962 . Og hvorfor skulle jeg lyve om det . Kjenner du noen som er i 20 åra som vil lyve på seg at de er over 40 . Nei du, tror heller det er motsatt . Har vært så dum at jeg begynte å røyke selv i en alder av 26 ,så det er på 16'de året nå . Men sier til meg selv ofte at siden jeg ikke har røyket så lenge som fleste andre i min alder så trenger jeg ikke slutte enda . De rundt meg har nesten 30 års røyking i kroppen etter å ha begynt ved 12-13-14 års alder. Dumt , ja . Men jeg har ikke lyst til å slutte (enda) . Og jeg har kommentert fordeler ved røyking , på oppfordring av trådstarter. Dette da 99% av innleggene i tråden går på å kritisere røykere ,og følte for å komme med en motvekt til alle de utsagnene. Noen fordeler som jeg listet opp er naturligvis litt søkt .(fleip) Men de med arbeidslivet og pauser er faktisk sant . Det med arbeid og røykepauser er faktisk et akseptert "onde" av arbeidsgiver grunnet forståelse for behovet . Og i motsetning til dette blir ikke-røykere ikke sjelden uglesett hvis da de tar seg like ofte pause tilsynelatende uten grunn . At dette kan virke eller er urettferdig er jeg selvfølgelig enig i , men som sagt jeg refererer til hvordan ting er. Dette var det siste jeg gadd å skrive i denne tråden av åpenlyse årsaker . Hei då ! ............. Endret 30. april 2004 av syar2003 Lenke til kommentar
mad_man@work Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Til syar2003; hvis du syntes at "alle" her på forumet er så umodne får du bare finne deg et debattforum der du møter litt mer voksne folk da vettu . Istedenfor å klage på aldern vår! On topic: Røyking ER patetisk, en undersøkelse fra noen år tilbake viste til at røyking stammer fra behovet om å suge morsmelk, skikkelig voksent Og hvor mange av dere som røyker hadde gjort det hvis ikke filmhelter, artister osv hadde gjort det? Ganske rart å fortsette med noe som man brekker seg av første gangen man prøver det, ikke sant? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) Ja mad_man@work jeg gjør det og dette er faktisk det siste forumet jeg joinet. Er medlem på tek-tips og andre utelandske OC forum btw , men det er forfriende å kunne skrive Norsk . Problemet her er at det flommer over av useriøse ting og alt for mye synsing . Babethreads etc har ikke mye på et computer forum og gjøre synes jeg , litt småfleip må selvfølgelig være tillatt . Moderetorene er stort sett opptatt av feilposting ,header topic osv, ikke innhold ,og klarer ikke å holde et seriøst diskusjons forum lengre . Alt for mye sklir ut . Det minner mere om et chat forum enn saklige innlegg og kontra inlegg og profesjonelle diskusjoner mellom likeverdige computer entusiaster. Grunnen til at jeg er innom her er at selv om det er skrekkelig mye irrelevant faktisk er ineressante problemer/diskusjoner inni mellom . Men fra mitt ståsted ser det ut til at mange kun er ute etter å hevde seg selv og sine meninger med mangel på saklighet/relevans og dokumentasjon . Alt for mye "dissing" og "flaming" som dere kaller det . Uten at jeg er helt klar over terminoligien i disse uttrykkene . SMS språk og slang hører heller ikke hjemme i et profft diskusjons fora . Så her har overklokking.no hw.no nettverket tapt seg . Og hvis ikke dere på noen og tyve eller under ikke greier eller vil å høre på noe hva noen som er eldre enn dere snakker om pga prinsipp ,enten det er pc relatert eller annet så har dere et problem . I utgangspunktet hadde jeg ikke tenkt på å svare på innlegg her som ikke hadde med sw/hw å gjøre men denne tråden fristet litt for mye. ..... Endret 30. april 2004 av syar2003 Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Altså, å røyke får vel være opp til en og enhver. De fleste "antirøykerne" her minner meg om "nerde-gutta" i 8-klasse, og troligvis er de ikke stor eldre heller. Om man har lyst til å røyke, så er det opp til dem. Og ikke alle brekker seg første gang (hosting er vel mer normalt ) Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Det minner mere om et chat forum enn saklige innlegg og kontra inlegg Men fra mitt ståsted ser det ut til at mange kun er ute etter å hevde seg selv og sine meninger med mangel på saklighet/relevans og dokumentasjon . (Quotet bare ett lite utdrag) Må si meg enig. Det er alt for mange med erfaring fra barneskolen her som ikke har skjønt at evnen til å holde kjeft ikke nødvendigvis trenger å overgås av markeringsbehovet. Moralpreken slutt. Topic: Det beste med sex er røyken etterpå. Nuvel, nå driver jeg ikke med det lengre, altså røyking etterpå, men den ultimate nytelsen må være en BJ mens man har en kald pils i den ene hånda og en røyk i den andre. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 syar2003: Koffor i alle dager er du uenig med meg? Vi meiner no for pokker det samme? At det er mange useriøse innlegg her.... Det eg reagerte på er du skubber alle inn i en bås. Er folk som faktisk prøver å vere seriøse her. Kanskje vi ikkje er 40, men det er ingen grunn til å bli stempla som drittunge for det. Det er mange her på forumet kanskje heilt ned i 14års-alderen som klarer å holde seg seriøse. Eg skal heller ikkje sei at alle unge personer i dette forumet er useriøse, for det fins en heil masse folk som motbeviser det. Det er berre noken som ødelegger inntrykket... Og btw syar2003, så røyker eg også. Syns den største "fordelen" med røyking er det sosiale i å komme i samtale med mange personer en aldri har snakka med før. (begge kjønn). Har fått en god kompis på denne måten. Vi møttest på en røykeplass, snakka meir og meir sammen, og no er vi gode venner. Noke godt kjem faktisk ut av røyking og, sjøl om det kanskje ikkje hjelper på helsa... Lenke til kommentar
d00fen Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Noen som kan forsvare røyking? Jeg er virkelig sugen på noen gode argumenter for røking av tobakk. Begynn å ro.... ]Jeg sitter her og har ikke noe å gjøre, så jeg lurte på om det var flere som synes røyking er ikke annet enn patetisk. Røyking (tobakk), Patetisk? Her har du to eksempler. *gi årene tilbake til Whiteshit, og le forsiktig.* Jeg ser at du, Whiteshit, ikke har svart meg her. Hvorfor det? Ettersom du har svart i tråden etter mitt siste innlegg, regner jeg med at du har lest innlegget. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Utifra det eg kan lese er ikkje det du som har skreve noke av det du quota der...om du ikkje har fleire kontoer då.. Poenget mitt var at dei som driver med sine personlige synsinger og er så ufattelig lite objektive og partiske som det berre er mulig å vere, berre kunne la vere å komme med innspel i tråden. Kom med noke konstruktivt i det minste. Er ikkje alle som blåser røyken i trynet på deg når du går forbi. Heilt iorden om du virkelig har noke å komme med.. Men det som blei sagt syns eg var lite gjennomtenkt... Eg går ikkje inn på en tråd som handler om f.eks. ATI kort og seier "ATI suger, og alle som bruker det er noken patetiske idioter" Det var mitt poeng. Ellers syns eg dei to siste setningane til trådstarter var dei setningane han sendte vidare i "stafetten"... Men uansett... doofen = Dimiles ? Eller Dyslechits of the wolrd, untie? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 syar2003: Koffor i alle dager er du uenig med meg? Vi meiner no for pokker det samme? At det er mange useriøse innlegg her.... Det eg reagerte på er du skubber alle inn i en bås. Er folk som faktisk prøver å vere seriøse her. Kanskje vi ikkje er 40, men det er ingen grunn til å bli stempla som drittunge for det. Det er mange her på forumet kanskje heilt ned i 14års-alderen som klarer å holde seg seriøse. Eg skal heller ikkje sei at alle unge personer i dette forumet er useriøse, for det fins en heil masse folk som motbeviser det. Det er berre noken som ødelegger inntrykket... Og btw syar2003, så røyker eg også. Syns den største "fordelen" med røyking er det sosiale i å komme i samtale med mange personer en aldri har snakka med før. (begge kjønn). Har fått en god kompis på denne måten. Vi møttest på en røykeplass, snakka meir og meir sammen, og no er vi gode venner. Noke godt kjem faktisk ut av røyking og, sjøl om det kanskje ikkje hjelper på helsa... Skulle egentlig droppe denne tråden . Men til whiteshit : du høres ut som en alright kar . For å klare opp et par ting ! Det virket dog på meg som du ikke hadde lest 1'ste post fra trådstarter , og som mange andre tro at intensjonen her var en ani røyke tråd. Og i tillegg til det at du hadde inntrykk at jeg rakket ned på røykere som om jeg var en fanatisk anti røyker hvilket jeg ikke er . Nå som det er sagt strekker jeg ut hånda og erkjenner at vi er enige og er i samme bås mht til den hvite sugepinnen . Og btw var det du som kalte meg mindreårig (hrmf..) og rettet ikke personlig mot deg utsagn om lite modenhet ,du viser det stikk motsatte faktisk i motsetning til mange andre her . Fordel til med røyking : Det er utrolig å røyke når man sitter foran pc'en . Hvorfor .Skjerpet sans ,avslappet ,man får tenkt mellom setningene man skriver eller operasjoner/arbeid man driver med. (dog ved spilling blir man fort drept da den ene hånda er litt opptatt) Faktisk er forbruket mitt størst i den situasjonen . Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Fordel til med røyking :Det er utrolig å røyke når man sitter foran pc'en . Hvorfor .Skjerpet sans ,avslappet ,man får tenkt mellom setningene man skriver eller operasjoner/arbeid man driver med. (dog ved spilling blir man fort drept da den ene hånda er litt opptatt) Faktisk er forbruket mitt størst i den situasjonen . Det er faktisk en fin unnskyldning i fps spel...."satt og røyka så eg følgte ikkje med" er et fint sitat om en nettopp blei drept... *ta seg en zigg foran skjermen* Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Fordel til med røyking :Det er utrolig å røyke når man sitter foran pc'en . Hvorfor .Skjerpet sans ,avslappet ,man får tenkt mellom setningene man skriver eller operasjoner/arbeid man driver med. (dog ved spilling blir man fort drept da den ene hånda er litt opptatt) Faktisk er forbruket mitt størst i den situasjonen . Det er faktisk en fin unnskyldning i fps spel...."satt og røyka så eg følgte ikkje med" er et fint sitat om en nettopp blei drept... *ta seg en zigg foran skjermen* haha, akkurat som jeg skulle sagt det selv.. tar meg en Level silver nå jeg tror jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå