Otlarsen Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Canon MVX250i er vel akkurat kommet på markedet. Er det noen som har sett noen test noe sted ? Er spesielt spent på om lyden (motorstøy etc) er forbedret. Canons modeller har visst andre navn i USA ? På camcorderinfo.com heter ihvertfall modellene noe annet enn i Europa. Hva heter mvx250i der ? Lenke til kommentar
sarc Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 I USA heiter kameraet Elura 70. Du finn brukarerfaringar i denne tråden + ein nedlastbar testfil som gir eit inntrykk av motorstøy. http://www.camcorderinfo.com/bbs/t68874.html Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Jeg har selv det kamera, og er ikke plaget av motorstøy. Jeg har ikke testet mange kamera, men jeg må si meg fornøyd med støyen så langt... Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Igår filmet jeg noe utendørs, tennis, vindstille. Da merket jeg faktisk støyen, og du verden, den var irriterende ja... Vanlig problemd dette?? Lenke til kommentar
panybs Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 rundt 1 juli skal det komme to nye canon kameraer mvx20i og mvx25i. Ser sinnsykt fine ut! Lenke til kommentar
bajsmaster Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Igår filmet jeg noe utendørs, tennis, vindstille. Da merket jeg faktisk støyen, og du verden, den var irriterende ja... Vanlig problemd dette?? Hva slags støy er dette snakk om ? ... Hvordan gir den utløp for seg ? .. Står på randen av å kjøpe dette kameraet nå, er dette et irriterende tema nok til å utsette kjøpet ? Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Du kan høre den når du ser filmen, som en kontstant "susing" nesten... Irriterende ja. Men kjøp kamera, test det, se om du er fornøyd, lever det tilbake om ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå