keem Skrevet 31. oktober 2001 Del Skrevet 31. oktober 2001 hva er forskjellen mellom "studio dc10 plus" og "dc30 plus"? jeg leste at de nye dc10 plus kortene klarer å overstige 2 giga avi-grensa? er det verdt å betale 2000kr mere for dc30 plus? kim Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 31. oktober 2001 Del Skrevet 31. oktober 2001 Hei. Vel,du snakker om dei nye dc10 plus korta.Eg har ikkje hørt at dc10plus har komt i ein ny version.I så fall har eg den gamle.Vist den i følge Pinnacle ikkje støtter å overføre meir enn 2gb avi til pcén så synest eg det er merkelig fordi eg har hatt cd10 plus versionen noen år og greier fint å kopiere meir enn 2gb.Alt kommer ann på osét.Før når dc10 plus først kom på markedet var det ikkje mulig å overføre meir enn 2gb video til hdd i avi format i win9x(win95/98/98se).For å greie å ta inn meir enn 2gb video til hddén/ane måtte ein eventuelt overføre i fleire omgangar eller så måtte ein lage ein win3.1/3.11 partisjon på ein hdd.Og eventuelt redigere i win9x.Og eventuelt legge ut på eit anna medium derifra (eventuelt cd-r,vhs etc).Når så win2000 kom så var ikkje sperra på 2gb der og ein kunne overføre over 2gb. Som sagt har eg hatt dc10 plus noen år no og er veldig fornøyd.Men,eg bruker da andre redigeringsverktøy og capture program enn dei som følgte med kortet. Siden eg er fornøyd med mitt kort og ikkje har sett eit poeng i å skifte endå.Har eg ikkje fått satt meg så mykje inn i forskjellen på dc10 plus og dc30.Men regner med at dc30 er litt betre enn dc10 (siden dc30 er ein nyare kort) Det eg annbefaler deg å gjere er å sjå på websita til pinnacle og sjå på forskjellane på korta og så om det er vert å bruke litt ekstra pengar på dc30 og dei funksjonane det har eller om du greier deg fint med eit dc10 plus som der eit eit rimlegare kort. Som sagt kva du velger kommer ann på kor mykje pengar du eventuelt har mulighet/vil bruke på eit videoregigeringskort.Og om trenger alle dei nye funksjonane som er i dc30 kortet. Men, dc 10 plus har alltid greid å overføre meir enn 2gb video.Det som har vært begrensningen har vært begrensingen er osét (opperativ systemet). Håper den informasjonen eg har komt med kan være til hjelp. Lenke til kommentar
keem Skrevet 2. november 2001 Forfatter Del Skrevet 2. november 2001 hva bruker du egentlig til capture? kim Lenke til kommentar
Petitzo Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Jeg har windows XP... Men studio dc-10 kortet mitt virker ikke. Først og fremst er det ikke drivere og det står et eller annent om at jeg må oppgradere til studio 7 for å få det til å virke i windows xp..... Hjelp !!!!!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå