Gå til innhold

Nye headphones

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Koss Porta Pro ( de på bildet) er ihvertfall veldig gode.

men en ting å huske på med disse er at de lekker veldig mye lyd. Så ikke så gunstig å bruke på lesesalen og slikt.

Hvis du bruker de på buss med litt volum hører ca halve bussen hvilken sang du har på.

Men veldig god lyd for den som hører på.

Behagelige å ha på.

Lenke til kommentar

Bare lever dem inn til en butikk som selger slike så får du nye om en stund (tar ca. 4 måneder) :yes:

Til trådstarter Porta Pro er veldig gode øretelefoner som jeg absolutt anbefaler.

Men hvis du ikke vil at hele bussen skal høre musikken du hører på så er disse gode. Og selfølgelig med livstidgaranti.

Lenke til kommentar

Det at alle andre på bussen hører hva du hører på med PortaPro har jaggu meg behov for litt modifikasjon. Dessuten foretrekker jeg lette hodetelefoner som er lette å legge sammen og som er rimelig diskret fremfor et par sølvskinnende pissepotter halve kloden blir blendet av når man går rundt og tror man er kul. Prøv å se forskjell på HJEMMEBRUK og PORTABEL BRUK. PortaPro er LAGET for portabel bruk.

Som en kollega av meg uttrykte i dag etter å ha hørt en bra trancelåt:

"De har en noe så INNI HÆLVETE SINNSYK BASS!!!!!""

LOL :D

Noe annet som alltid får meg til å flire overbærende, er folk som på død og liv skal omtale f.eks. PortaPro som hi-fi hodetelefoner laget for lytting til klassisk musikk i en stille stue, og konkluderer derved ubønnhørig med at de suger. Noen folk ser ikke cluet om de stirrer på det hele dagen.

Si etter meg:

BASS ER MORO! MYE BASS ER ENDA MER MORO!

:green:

Endret av Hidden
Lenke til kommentar
Det at alle andre på bussen hører hva du hører på med PortaPro har jaggu meg behov for litt modifikasjon. Dessuten foretrekker jeg lette hodetelefoner som er lette å legge sammen og som er rimelig diskret fremfor et par sølvskinnende pissepotter halve kloden blir blendet av når man går rundt og tror man er kul. Prøv å se forskjell på HJEMMEBRUK og PORTABEL BRUK. PortaPro er LAGET for portabel bruk.

Som en kollega av meg uttrykte i dag etter å ha hørt en bra trancelåt:

"De har en noe så INNI HÆLVETE SINNSYK BASS!!!!!""

LOL :D

en bra trancelåt? det vil jeg gjerne høre... jeg har bare hørt dritt trance :D

anyway, Koss UR40 ser bra ut, de porta pro'ene lugger...

Lenke til kommentar

Kan du utrykke deg litt nærmere om hvordan hodetelefoner du vil ha?

Hvis det ikke gjø noe at bussen hører din musikk så er PortePro bra.

Hvis du ikke vil få masse skumle blikk så burde du ha noen med puter som dekker øret og da er UR40 bra.

Har heller aldri hørt bra trance musikk (hvis det kan kalles musikk). Hvil gjerne ha et eksempel på hva du mener Hidden.

Når du sier pissepotter som halve kloden blir blendet av snakker du da av erfaring for da vil jeg gjerne vite hva som gjør de til "pissepotter".

Lenke til kommentar

Av UR-40 og Porta pro ville jeg valgt Porta Pro!! men merket det litt når jeg tenker over, så lugger de litte granne, men ikke så veldig mye!

UR-40 ser fine ut! men syns det ser litt stygt ut å gå meed ett svært headsett på hodet! greit når du spiller data eller hører på musikk hjemme! men hvis du hører på musikk ute, ville jeg heller valgt Porta Pro

Lenke til kommentar

Ikke Sony altså? Desse gir også en enormt god lyd (har de selv), i tillegg er de så godt som totalt lydtette og ikke så store på skallen.

*Laste opp bilde*

Edit Nr. 1:: Bilde lastet opp: Svært bilde på 1.7 MB.

Ja det er meg på bildet.

Ja jeg er trøtt.

Bildet ble tatt nå nettopp med Canon Digital IXUS i.

Jeg bør legge meg. Tror jeg... :hmm:

Edit Nr. 2:: Om det trengs flere bilder fra en annen vinkel, "lemme know". :ermm:

Endret av -NeoRag-
Lenke til kommentar

OK...........tips til headphones; Grado SR 80

De er av såkalt åpen løsning,men vil man ha nøytral lyd så kjøp disse.

Forutsetter at man har gode signalkilder.

Har man en dårlig signalkilde=dårlig lyd,uansett hvilke headphones man har!

Husk det! :p

Mvh

Paddington_V1A

Lenke til kommentar

Paddington_V1A: Du har vel ikke tips innen for rimelighetens grenser også vel? Jeg har planer om å kjøpe Sennheiser HD 497, ettersom jeg har hørt en del bra om de, men hvis noen har mer info om de er jeg meget villig til å høre :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...