Wyldelife Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Hei, skal ha et spill til under 300 til ps2. Hvilket skal jeg kjøpe???? Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Ville prøvd meg på en FFX! Veldig bra spill til Platinum-pris Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Grand Turismo 3 Silent Hill 2(om du har spilt nr 1) The Getaway Metal Gear Solid 2:Sons Of Liberty eller Substance(om du får taki) Final Fantasy X Lenke til kommentar
Ny i gamet Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Final Fantasy X...helt klart! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Ooooog, er det noen tvil? Finaaaaal Fantasyyyyy X Lenke til kommentar
Döden Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Hei, skal ha et spill til under 300 til ps2.Hvilket skal jeg kjøpe???? GTA 3 GTA VC MGS2 Substance. (Koster 299,- hos spaceworld og free record shop) Silent Hill MGS (til PlayStation dog) Silent Hill serien er og visstnok ganske god. Baldurs Gate : DA GT3 Kingdom Hearts 1 og 2 Dark Cloud 1 og 2. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Kingdom Hearts 1 og 2 Hææ? Kingdom Hearts 2? Vi snakker om Disney-spillet her ikke sant? Eller mener du VANDAL HEARTS 1 & 2? Disse er helt geniale! Men kun gitt ut til psx... Kanskje noen som har hørt noe om Vandal Hearts til PS2?? Lenke til kommentar
Hawkmoon Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Kingdom Hearts 2 har ikke kommet enda, og det blir leeeeenge til det kommer til under 300 Bortsett fra det - vil jeg anbefale Resident Evil - Code Veronica X Lenke til kommentar
Riotguy Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Du kan kjøpe ett av SSX spillene! Knallbrae alle sammen synes jeg! Lenke til kommentar
Döden Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) Kingdom Hearts 2 har ikke kommet enda, og det blir leeeeenge til det kommer til under 300 Bortsett fra det - vil jeg anbefale Resident Evil - Code Veronica X Ok. For å være ærlig har jeg ingen kjennskap til spillet (ene) bortsett fra at jeg har hørt en del si de(t) er vannvittig bra. (der i blant her på forumene!) Hææ? Kingdom Hearts 2?Vi snakker om Disney-spillet her ikke sant? Eller mener du VANDAL HEARTS 1 & 2? Disse er helt geniale! Men kun gitt ut til psx... Kanskje noen som har hørt noe om Vandal Hearts til PS2?? Ja. Jeg snakker om "disney" spillet (Som forøvrig ikke er ute enda ) som er utviklet av Square Enix og en smule disney. (Forgjengeren har uansett høstet mang en god kritikk. ) edit: Formulering Endret 28. april 2004 av Beistet Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 eg kjøpte Final Fantasy X, og nå skal jeg teste det *SPENT* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå